Chat je vraag aan een medewerker van SNS

Heb je hulp nodig of een vraag? Dan kun je je vragen nu ook aan ons chatten. Een van onze medewerkers helpt je graag verder. Benieuwd hoe ’t werkt?

Een chat starten

Je start een chat door zelf te klikken op het chaticoon. Dat kan op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur. Het chaticoon vind je op:

  • onze contactpagina.
  • rechtsonder op sommige pagina’s en aanvraagformulieren.

We beginnen klein met de chat. Daarom zie je nog niet op alle pagina’s het chaticoon. Je kunt alleen chatten als je met je pc of laptop onze website bezoekt en er een medewerker beschikbaar is. De chat werkt nog niet in Mijn SNS, onze app en op de zakelijke website.

Goed om te weten
Als je aan ’t chatten bent en tegelijk naar een andere pagina op onze site gaat, kan het zijn dat je de chat stopt. Gebeurt dat, maar heb je nog steeds een vraag? Start dan zelf een nieuwe chat, zodat we je vraag alsnog kunnen beantwoorden.
Even contact met ons opnemen?

Even contact met ons opnemen?

Wil je ons persoonlijk spreken? Dan kan dat op verschillende manieren.

Terug naar boven