Klacht indienen

We willen graag dat je tevreden bent. Heb je een klacht? Laat het ons weten, dan gaan we op zoek naar een oplossing.

Hoe dien je een klacht in?

Je kunt je klacht op verschillende manieren aan ons doorgeven:

Heb je een probleem met een overboeking, incasso, transactie, betaalpas of het opheffen van een rekening? Bel ons: 030 - 633 30 00. Of neem contact op via social media. Meestal kunnen we je meteen helpen.

Wat doen we met je klacht?

Als je een klacht hebt ingediend, gaan we op zoek naar een goede oplossing. Soms kunnen we je klacht meteen oplossen. Lukt dat niet meteen, dan kijkt er een specialist naar. Je krijgt binnen 10 werkdagen een reactie. Kunnen we je klacht niet oplossen? Dan leggen we uit waarom.

We registreren je klacht altijd. Ook bij de klantenservice en in de winkel. Op die manier weten we wat er speelt. Is je klacht ook een verbetervoorstel? Dan geven we dat door aan collega’s, zodat we onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Niet tevreden met onze reactie?

Ben je niet tevreden met de reactie op je klacht? Dan kun je binnen 3 maanden in beroep gaan door je klacht door te geven aan de afdeling Beroepszaken. Zij beoordelen de klacht opnieuw en geven binnen 30 dagen een inhoudelijke reactie.

Ben je niet tevreden met de reactie van Beroepszaken? Dan kun je tot 3 maanden hierna je klacht voorleggen aan het onafhankelijke Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD). Bekijk hoe je een klacht indient bij Beroepszaken en KiFiD


Kom je liever bij ons langs?

Kom je liever bij ons langs?

Je kunt naar 1 van de bijna 200 SNS Winkels. We helpen je graag.
Al onze contactgegevens op een rij

Al onze contactgegevens op een rij

Bel ons, stuur een mail, stel je vraag via social media of ga naar 1 van de bijna 200 SNS Winkels.

Terug naar boven