Schade aan je auto, wat kun je het beste doen?
Schade aan je auto is niet leuk en vaak gedoe. En hoe regel je het allemaal? Bekijk wat je het beste kunt doen.
Schade aan je auto is niet leuk en vaak gedoe. En hoe regel je het allemaal? Bekijk wat je het beste kunt doen.
Niet fijn als een ander schade heeft door jou. Word je aansprakelijk gesteld? Dit kun je het beste doen.
Wat je met schade aan je motor kunt doen, hangt af van wat voor soort schade je hebt. Lees er meer over.
Schade aan je caravan? Dit kun je het beste doen.
Heb je schade aan je huis of inboedel? Bijvoorbeeld een kapotte ruit, een lekkage of is er ingebroken? Lees wat je het beste kunt doen.
Bij een vakantie denk je niet snel aan de minder leuke dingen die voor of tijdens je reis kunnen gebeuren. Maar wat doe je als er wél iets gebeurt?
Heeft de storm flink huisgehouden? Dan heb je vast veel vragen.
Heb je schade aan je inboedel? Is er bijvoorbeeld ingebroken? Meld je schade.
Bekijk welke autoschade je hebt en geef het online door.
Heb je schade aan je huis? Bijvoorbeeld een kapotte ruit of een lekkage. Meld je schade.
Het is geen fijn gevoel als er schade bij een ander is door jou. Word je aansprakelijk gesteld? Meld de schade.
Ruzie met de buren of een online aankoop nooit gekregen? Bij veel problemen krijg je juridische hulp.
Schade op reis? Of is je vlucht geannuleerd of vertraagd? Geef het aan ons door.
Op zoek naar schadeformulier voor je caravan? Bekijk eerst welke verzekering je via SNS hebt.
Bekijk welke motorverzekering je via SNS hebt afgesloten en meld je schade.
Meld beschadigde, verloren of gestolen spullen die je hebt gekocht met SNS Creditcard.
Is iets wat je met SNS Betalen hebt gekocht binnen 30 dagen beschadigd, ben je het verloren of is het gestolen? Geef het snel aan ons door.
Is iets wat je met SNS Betalen hebt gekocht binnen 30 dagen beschadigd, ben je het verloren of is het gestolen? Geef het snel aan ons door.
Gebruik het schadeformulier van de verzekeraar waar je bent verzekerd.
De opzegtermijn van een verzekering via SNS is een maand. Je kunt de verzekering opzeggen wanneer je wilt.
Een verzekering van een overledene kun je opzeggen door te bellen met de Nabestaandendesk.
Je verzekering zeg je op met een brief óf met een online formulier.
In de voorwaarden SNS Inboedelverzekering staat precies welke schade wel en niet wordt vergoed.
In de voorwaarden SNS Autoverzekering staat precies welke schade wel en niet wordt vergoed.
In de voorwaarden SNS Woonhuisverzekering staat precies welke schade wel en niet wordt vergoed.
In de voorwaarden SNS Aansprakelijkheidsverzekering staat precies welke schade wel en niet wordt vergoed.
In de voorwaarden SNS Rechtsbijstandverzekering staat precies welke schade wel en niet wordt vergoed.
In de voorwaarden SNS Reisverzekering staat precies welke schade wel en niet wordt vergoed.
In de voorwaarden SNS Aankoopverzekering staat precies welke schade wel en niet wordt vergoed.
In de voorwaarden SNS Huisdierenverzekering staat precies welke kosten wel en niet worden vergoed.
In de voorwaarden SNS Caravanverzekering staat precies welke schade wel en niet wordt vergoed.
In de voorwaarden SNS Motorverzekering staat precies welke schade wel en niet wordt vergoed.
In de voorwaarden SNS Ongevallenverzekering staat precies welke schade wel en niet wordt vergoed.
In de voorwaarden Zorgverzekering CZ staat precies welke kosten wel en niet worden vergoed.
Wil je een kopie van je polisblad aanvragen? Vul het formulier in en je krijgt de kopie met de post.
Hier vind je alle polisvoorwaarden van verzekeringen via SNS op een rij.
Wil je iets aanpassen? Bel ons: 030 - 633 30 00.
Wil je iets aanpassen? Bel ons: 030 - 633 30 00.
Geef je nieuwe adres, postadres of telefoonnummer aan ons door. Lees hoe je dat het handigst doet.
Niet gevonden wat je zocht? Hier zie je een overzicht van de meest gestelde vragen over verzekeren via SNS.
Betaal je je premie via een automatische incasso en wil je je rekeningnummer aanpassen? Met dit formulier geef je je nieuwe rekeningnummer door.
Wil je iets aanpassen? Geef het aan ons door.
Wil je iets aanpassen? Geef het aan ons door.
Wil je iets aanpassen? Geef het aan ons door.
Wil je iets aanpassen? Geef het aan ons door.
Wil je iets aanpassen? Geef het aan ons door.
Heb je net een nieuwe auto gekocht of wil je de dekking van je SNS Autoverzekering aanpassen? Geef het aan ons door.
Wil je iets aanpassen? Geef het aan ons door.
Betaal je je premie via een automatische incasso en wil je je rekeningnummer aanpassen? Met dit formulier geef je je nieuwe rekeningnummer door.