Probleem met je digipas oplossen

Problemen met je digipas los je makkelijk op.

Toch kunnen inloggen en betalen?

Als je een betaalpas hebt, kun je snel en eenvoudig onze SNS Mobiel Bankieren app installeren op je smartphone. Als je de app hebt geïnstalleerd, heb je de digipas niet meer nodig. Je ondertekent en logt voortaan in met de QR-code die je scant met de app. Lees hoe dit werkt

Ben je jonger dan 18? Vraag dan je ouders om het probleem met je digipas op te lossen.

Tip

Heb je geen digipas meer? Maar vragen we je nog om te betalen met je digipas? Of komt je digipasnummer nog in beeld als je online wilt betalen? Het kan ook zijn dat je je digipas niet meer wilt gebruiken. Verwijder deze dan in de app of Mijn SNS.

In de SNS Mobiel Bankieren app:

  • Log in op de SNS Mobiel Bankieren app.
  • Ga naar ‘Inloggen en limieten’ en kies ‘Inlogmiddelen’.
  • Zoek je digipas en klik op de link 'Verwijderen' achter je digipasnummer.

In Mijn SNS:

  • Log in op Mijn SNS.
  • Ga naar ‘Instellingen’ en kies onder ‘Veiligheid & toegang’ voor ‘Inlogmiddelen’.
  • Zoek je digipas en klik op de link 'Verwijderen' achter je digipasnummer.