Je verzekering opzeggen

Je verzekering zeg je op in Mijn SNS óf telefonisch.

Was je tot 1 juli 2025 klant bij SNS met 1 of meer rekeningen of verzekeringen?

Dan log je nog steeds in bij Mijn SNS of de SNS App om je verzekeringen te bekijken of iets te regelen, zoals wijzigingen doorgeven, je verzekering opzeggen of schade melden. Op sns.nl vind je ook nog belangrijke informatie over je verzekering, zoals de voorwaarden.

Opzeggen of aanpassen

In veel gevallen hoef je je verzekering niet op te zeggen, maar kun je 'm aanpassen. Bijvoorbeeld als je je verzekering wilt uitbreiden, je een nieuwe auto hebt gekocht, je verhuist of je gezinssituatie verandert.

Je past je verzekering snel en eenvoudig aan in Mijn SNS. Heb je geen Mijn SNS? Vraag het dan aan. Je kunt ons ook bellen: 070 - 35 69 335. Of kom langs in een ASN-winkel. We helpen je graag met het aanpassen van je verzekering.

Mijn SNS

Je zegt je verzekering snel en eenvoudig op in Mijn SNS. Dat werkt zo:

  • Log in op Mijn SNS
  • Ga naar ‘Verzekeren’
  • Selecteer de verzekering waarvoor je iets wilt wijzigen
  • En kies onder ‘Zelf regelen’ voor ‘Verzekering opzeggen’

    Direct naar Mijn SNS

    Geen Mijn SNS?

    Vraag Mijn SNS dan aan en profiteer van de voordelen:

    • veilig, gemakkelijk en snel
    • je hoeft niets meer met de post op te sturen
    • je bent niet gebonden aan kantoortijden en kunt je schade 24/7 doorgeven

    Mijn SNS aanvragen

    Telefonisch

    Lukt het niet om online je verzekering op te zeggen? Bel ons dan op 070 - 35 69 335. Of kom langs in een ASN-winkel.

    Verzekering van een overledene opzeggen

    Een overlijden meld je via onze nabestaandendesk. Hierna ontvang je een Opdrachtformulier van onze nabestaandendesk. Als je het Opdrachtformulier hebt ingevuld, gaan we vervolgens voor je aan de slag.

    Goed om te weten: Het Opdrachtformulier is een document waarin de erfgenaam, executeur of gevolmachtigde aangeeft wat er met de producten van de overledene moet gebeuren.