Je verzekering opzeggen
Was je tot 1 juli 2025 klant bij SNS met 1 of meer rekeningen of verzekeringen?
Dan log je nog steeds in bij Mijn SNS of de SNS App om je verzekeringen te bekijken of iets te regelen, zoals wijzigingen doorgeven, je verzekering opzeggen of schade melden. Op sns.nl vind je ook nog belangrijke informatie over je verzekering, zoals de voorwaarden.
Opzeggen of aanpassen
In veel gevallen hoef je je verzekering niet op te zeggen, maar kun je 'm aanpassen. Bijvoorbeeld als je je verzekering wilt uitbreiden, je een nieuwe auto hebt gekocht, je verhuist of je gezinssituatie verandert.
Je past je verzekering snel en eenvoudig aan in Mijn SNS. Heb je geen Mijn SNS? Vraag het dan aan. Je kunt ons ook bellen: 070 - 35 69 335. Of kom langs in een ASN-winkel. We helpen je graag met het aanpassen van je verzekering.
Mijn SNS
Je zegt je verzekering snel en eenvoudig op in Mijn SNS. Dat werkt zo:
- Log in op Mijn SNS
- Ga naar ‘Verzekeren’
- Selecteer de verzekering waarvoor je iets wilt wijzigen
- En kies onder ‘Zelf regelen’ voor ‘Verzekering opzeggen’
Geen Mijn SNS?
Vraag Mijn SNS dan aan en profiteer van de voordelen:
- veilig, gemakkelijk en snel
- je hoeft niets meer met de post op te sturen
- je bent niet gebonden aan kantoortijden en kunt je schade 24/7 doorgeven
Telefonisch
Lukt het niet om online je verzekering op te zeggen? Bel ons dan op 070 - 35 69 335. Of kom langs in een ASN-winkel.
Verzekering van een overledene opzeggen
Een overlijden meld je via onze nabestaandendesk. Hierna ontvang je een Opdrachtformulier van onze nabestaandendesk. Als je het Opdrachtformulier hebt ingevuld, gaan we vervolgens voor je aan de slag.