Neem contact met ons op

Je kunt ons bellen op 030 633 30 00, een vraag stellen via social media, een mail sturen of langskomen in een SNS Winkel. We helpen je graag.

Goed om te weten: We volgen de richtlijnen van het RIVM. Onze medewerkers blijven dus thuis als ze klachten hebben en dragen wanneer het moet een mondkapje. We vragen jou hetzelfde te doen.
Informatie van het RIVM

Klantenservice 030 - 633 30 00

Op werkdagen van 8 tot 21 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur

SNS Zakelijk
030 - 633 30 02

Op werkdagen van 8 tot 18 uur

Meteen de juiste persoon aan de lijn?

Bekijk alle telefoonnummers

We reageren zo snel mogelijk. Iedere werkdag van 8 tot 21 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.

Chatten met ons? Dat kan op werkdagen tussen 9 en 17 uur.

Om ons een bericht via WhatsApp te sturen is het handig als je ons digitale visitekaartje alvast downloadt.

Vind een SNS Winkel of geldautomaat

Op zoek naar een SNS Winkel of geldautomaat? Vul in de winkelzoeker je postcode of woonplaats in en vind een winkel of automaat bij jou in de buurt..
Naar de winkelzoeker

Je eigen adviseur binnen handbereik

Handig: Met de SNS Eén-tweetje app stel je snel en makkelijk je vragen over bankzaken aan je eigen persoonlijk adviseur. Zo heb je je adviseur altijd binnen handbereik. Lees meer

Heb je een klacht?

We willen graag dat je tevreden bent. Is er toch iets misgegaan? Zo kun je een klacht indienen