Je digipas

De digipas is een apparaatje waarmee je inlogt op Mijn SNS. Je krijgt een digipas bij een betaalrekening.

Veilig inloggen, overschrijven en wijzigingen doorgeven met je digipas

Je kunt met de digipas inloggen op Mijn SNS. Als je geld overschrijft naar een ander, bevestig je dat met je digipas. Je hebt hem ook nodig voor de SNS Mobiel Bankieren app.

Als je een wijziging wilt doorgeven via de website, log je ook in met je digipas. Dan zijn je gegevens al ingevuld en vaak meteen je wijziging doorgeven en hoef je niets te printen en op te sturen.

Probleem oplossen met je digipas

Kun je niet inloggen? Ben je hem kwijt of heb je een ander probleem?
Zo los je het probleem op

Je digipas voor het eerst gebruiken

Als je je digipas krijgt, moet je hem eerst activeren. Je beveiligt je digipas dan met een pincode zodat alleen jij hem kan gebruiken. Zo doe je dat. Je kan de pincode van je digipas later zelf wijzigen. Hoe dat werkt, lees je bij Pincode van je digipas zelf wijzigen.

Hoe gebruik je je digipas?

  • Je zet de digipas aan.
  • Je voert je pincode in.
  • Op onze website of in onze app staat een nummer dat je invoert.
  • De digipas geeft je een ander nummer als antwoord.
  • Dat nummer voer je in om in te loggen.

Meer over Inloggen en overschrijven met je digipas

Veiligheid

Een digipas is een van de veiligste manieren om te bankieren. De digipas is alleen voor jou. Geef je digipas nooit aan iemand anders. Meer over veilig bankieren

Als je je digipas kwijt bent, niet kunt inloggen of als je een melding ziet op het schermpje waar je geen raad mee weet, dan helpen we je graag om het probleem op te lossen

Altijd en overal bankieren, ook zonder digipas


Als je onderweg of op je werk bent, heb je de digipas vast niet altijd bij je. Goed om te weten dat je dan altijd kunt inloggen met een digicode of met de SNS Mobiel Bankieren app. Je kunt dan je saldo bekijken en overschrijven, maar niet zoveel regelen als met de digipas.

Speciale digipas

Voor blinden, slechtzienden en mensen met een motorische beperking hebben we sprekende digipassen of een met grote toetsen.  Want we vinden het belangrijk dat onze website, Mijn SNS en de SNS Mobiel Bankieren app voor iedereen toegankelijk zijn.

Meer over drempelvrij bankieren

Probleem met je digipas

Probleem met je digipas

Kun je niet inloggen of zie je een melding? Ontdek hoe je het probleem oplost.
Alles over Mijn SNS

Alles over Mijn SNS

Kom alles te weten over internetbankieren met Mijn SNS.

Terug naar boven