Tegenrekening wijzigen

Je kunt de tegenrekening (of incassorekening) van je spaarrekening, beleggingsrekening, SNS Hypotheek of SNS Doorlopend Krediet wijzigen.

Direct wijzigen?

Als je de digipas gebruikt, wijzig je je tegenrekening meteen. Je wijziging is meteen verwerkt.

Als je inlogt met digicode of wijzigt voor kind

Als je alleen een digicode hebt of een wijziging doorgeeft voor een kind, print je het formulier en stuur je het samen met een kopie van een geldig identiteitsbewijs op.

Ben je nog geen 18 jaar?

Een tegenrekening wijzigen mag alleen als je meerderjarig bent. Ben je jonger dan 18? Vraag dan aan je wettelijk vertegenwoordiger om dat te doen.

Alleen tegenrekening in SEPA-land

De tegenrekening moet een betaalrekening zijn bij een bank in een SEPA-land.

Tegenrekening wijzigen

Staat je rekening niet in Mijn SNS, heb je geen Mijn SNS of wil je dat we je helpen? Ga dan met een geldig identiteitsbewijs naar een SNS Winkel. Dan wijzigen we daar je tegenrekening en is het meteen goed geregeld.

Rekening toevoegen aan mijn SNS

Staat je rekening niet in Mijn SNS en wil je graag je bankzaken online gaan regelen, zoals je tegenrekening wijzigen? Dan kun je je rekening ook eerst toevoegen aan Mijn SNS

Andere tegenrekening

Andere tegenrekening

Staat de rekening waarvan je de tegenrekening wilt wijzigen in Mijn SNS? Dan kun je nu je tegenrekening wijzigen.

Terug naar boven