Neem contact met ons op

Veel bankzaken kun je zelf regelen via Mijn SNS of de SNS App. Kom je er niet uit? Stel je vraag aan de klantenservice of kom langs in één van de ASN-winkels.

Inloggen Mijn SNS

Let op! Valse e-mails, sms'jes en telefoontjes

Criminelen maken misbruik van het samengaan van ASN Bank, SNS en RegioBank. Ze doen alsof ze van ASN Bank zijn en vragen je om betaalpassen, digipassen, inlog- of pincodes te delen of op te sturen. ASN Bank vraagt je nooit om deze gegevens!
Twijfel je? Neem dan meteen contact op met de ASN Klantenservice (24/7).

Meer informatie

Ga naar alle informatie over:

Direct antwoord op je vraag met onze chat

Onze chatbot heeft op de meeste vragen direct antwoord. Kom je er niet uit? In de SNS app en Mijn SNS staat er binnen openingstijden een medewerker voor je klaar.

Heb je een vraag over de ID-check?

Op dit moment is het erg druk bij onze klantenservice. Bekijk of het antwoord op je vraag bij de informatie over de ID-check staat.

Bekijk de informatie over de ID-check

Kom je liever langs in een winkel?

Vind een winkel bij jou in de buurt. En loop binnen voor een persoonlijk gesprek, waarin je al je vragen kunt stellen.

Vind een ASN-winkel

Ben je opgelicht? Of twijfel je?

Fraude melden kan telefonisch bij onze klantenservice. Dit kan 24/7. We helpen je graag.

Veilig bankieren en fraude

Andere contactmogelijkheden

  • Een medewerker helpt je graag als je er niet uitkomt. Houd rekening met een wachttijd.

    Bekijk alle telefoonnummers

  • Ben je een zakelijke klant? Neem dan contact op met SNS Zakelijk. Zo ben je direct op de juiste plek.
  • Heb je een klacht? We willen graag dat je tevreden bent. Is er toch iets misgegaan?

    Zo kun je een klacht indienen