Tegenrekening wijzigen
Je kunt de tegenrekening van je spaarrekening, beleggingsrekening, SNS Hypotheek of SNS Doorlopend Krediet wijzigen.
Wil je een product openen en ben je nog geen klant bij SNS? Ga dan naar ASN Bank.
Veel bankzaken kun je zelf regelen via Mijn SNS of de SNS App. Kom je er niet uit? Stel je vraag aan de klantenservice of kom langs in één van de ASN-winkels.
Heb je een vraag over de ID-check?
Op dit moment is het erg druk bij onze klantenservice. Bekijk of het antwoord op je vraag bij de informatie over de ID-check staat.
Je kunt de tegenrekening van je spaarrekening, beleggingsrekening, SNS Hypotheek of SNS Doorlopend Krediet wijzigen.
Je kunt een rekeninghouder, gevolmachtigde of wettelijk vertegenwoordiger toevoegen of verwijderen. Regel het nu.
Wil je andere persoonlijke gegevens wijzigen? Bijvoorbeeld je achternaam omdat je getrouwd bent? Regel het nu.
Geef je nieuwe telefoonnummer aan ons door, zodat we je kunnen bereiken.
Je kunt in Mijn SNS een e-mailadres toevoegen, verwijderen of wijzigen. Lees hoe het werkt.
Heb je een nieuw adres of postadres? Geef het aan ons door.
De SNS Nabestaandendesk helpt je om de financiële zaken bij SNS van iemand die is overleden goed af te handelen.
Als bewindvoerder of curator beheer je de geldzaken van iemand die dat zelf niet kan. SNS Bewindvoering helpt je.
Snel en makkelijk inloggen in Mijn SNS? Dat doe je met een browsercode.
Problemen met je browsercode los je vaak zelf eenvoudig op.
Lukt het niet om in te loggen met een QR-code en de SNS Mobiel Bankieren app? Dat los je vaak makkelijk op.
In 2018 kun je andere bedrijven toegang geven tot je betaalrekening. Dat komt door de nieuwe betaalwet PSD2. Dit moet je erover weten.
Met iDIN kun je je makkelijk en veilig online identificeren. Bijvoorbeeld bij webshops, overheidsinstanties en verzekeraars. Het enige dat je nodig hebt, is je digipas.
Kun je niet inloggen met je digicode op Mijn SNS? Problemen met je digicode los je makkelijk op.
Met je gebruikersnaam en wachtwoord log je makkelijk en snel in op Mijn SNS en online formulieren. Je krijgt een digicode bij bijvoorbeeld een spaarrekening of verzekering.
Kun je niet inloggen met je digipas op Mijn SNS? Problemen met je digipas los je makkelijk op.
De digipas is een apparaatje waarmee je veilig kunt internetbankieren. Je krijgt een digipas bij een betaalrekening.
Online bankieren kan even wennen zijn. Lees wat je kunt doen om Mijn SNS onder de knie te krijgen.
Onze website moet voor iedereen toegankelijk zijn. We letten er daarom goed op dat iedereen bij ons kan internetbankieren.
Elektronisch bankieren en betalen moeten veilig zijn. We doen ons best om dit zo veilig mogelijk te maken.
Mijn SNS is je persoonlijke online bankomgeving waarin je al je bankzaken regelt. Op je pc, mobiel of tablet.
Als je partner overlijdt, heeft dat grote gevolgen. Het kan moeilijker worden om je hypotheek te blijven betalen. Lees wat je kunt doen.
Wat gebeurt er met spaarrekeningen, verzekeringen en de hypotheek van een overledene? Los van de betaalrekening moet je aan deze bankzaken denken.
De SNS Nabestaandendesk helpt je om de financiële zaken bij SNS van iemand die is overleden goed af te handelen.
Geef een overlijden aan ons door met het online formulier.
Je verzekering zeg je op met een brief óf door in te loggen op Mijn SNS.
Wil je een lening, hypotheek of beleggingsrekening opheffen? Lees hoe je dat kunt doen.
Wil je een spaarrekening opheffen? Lees hoe je dat kunt doen.
Wil je een betaalrekening opheffen? Lees hoe je dat kunt doen.
Stel je vraag via de chat in de SNS App of in Mijn SNS. Kom je er niet uit? Dan helpt een medewerker je verder. Zo ben je snel geholpen.
Vind een winkel bij jou in de buurt. En loop binnen voor een persoonlijk gesprek, waarin je al je vragen kunt stellen.
Fraude melden kan telefonisch bij onze klantenservice. Dit kan 24/7. We helpen je graag.
Klacht | Heb je een klacht? We willen graag dat je tevreden bent. Is er toch iets misgegaan? Zo kun je een klacht indienen. |
Zakelijke klant | Ben je een zakelijke klant? Neem dan contact op met SNS Zakelijk. Zo ben je direct op de juiste plek. |
Klantenservice | Een medewerker helpt je graag als je er niet uitkomt. Houd rekening met een wachttijd. Bekijk alle telefoonnummers |