Fraude en incidenten melden

Denk je dat je slachtoffer bent van fraude of zie je iets verdachts? Meld fraude en incidenten zo snel mogelijk:
030 - 633 30 00.

Neem altijd meteen contact op als:

Je digipas, pinpas of creditcard kwijt of gestolen is

  • Je digipas kwijt? Bel ons: 030 - 633 30 00.
  • Meld verlies of diefstal van je pinpas meteen. Zo doe je dat
  • Meld verlies of diefstal van je creditcard meteen. Zo doe je dat

Er zonder jouw toestemming bedragen van je rekening of creditcard zijn afgeschreven

  • Meld creditcardmisbruik meteen. Zo doe je dat
  • Meld misbruik van je betaalpas meteen. Bel ons: 030 - 633 30 00.

Je denkt of weet dat iemand je beveiligscodes kent of heeft gebruikt

  • Meld het meteen. Bel ons: 030 - 633 30 00

App uitschakelen op afstand

Is je mobiel of tablet kwijt of gestolen? Of wil je de app niet langer gebruiken. Schakel de app dan meteen uit (deactiveren). Dat kun je op afstand doen. Log in op Mijn SNS, ga naar ‘Instellingen’ en kies ‘SNS Mobiel Bankieren app afmelden’.

Valse e-mail, sms of brief melden

Heb je een e-mail, sms of brief namens SNS ontvangen en denk je dat die van ons komt? Lees hoe je phishing kunt melden en wat je kunt doen

Veilig internetbankieren

Veilig internetbankieren

Internetbankieren en betalen moeten veilig zijn. Lees wat wij doen en wat je zelf kunt doen.
Regels voor veilig bankieren

Regels voor veilig bankieren

Geef criminelen geen kans en houd je aan deze 5 regels voor veilig bankieren.

Terug naar boven