Betaalpas kwijt of gestolen

Andere problemen met je betaalpas oplossen

Laat het ons meteen weten als je pinpas kwijt of gestolen is. Dan blokkeren we je pas. Je krijgt een e-mail nadat we je pas hebben geblokkeerd. Daarin staat wat je kunt doen.

Meld diefstal of verlies
Online Ga naar Mijn SNS en kies Blokkeren betaalpas onder 'Betaalpassen'. Je hebt je digipas of digicode nodig.
In de SNS Mobiel Bankieren app Ga naar ‘Instellingen’ en kies ‘Betaalpas(sen)’
Telefonisch Bel 088 - 385 53 72* (24 uur per dag, 7 dagen per week)

* Dit is het nummer van de Bankpassen Meldcentrale

Vraag nu een vervangende betaalpas aan

Vraag meteen een vervangende SNS Betaalpas aan. Of een SNS Persoonlijke Betaalpas met eigen foto. Om een vervangende pas aan te vragen, log je in op Mijn SNS en ga je naar 'Betaalpassen''.

Vervangende pinpas aanvragen

Tijdelijke betaalpas voor noodgevallen

Is je betaalpas kapot, kwijt of gestolen en wil je zo snel mogelijk met een betaalpas kunnen betalen of contant geld opnemen? Dat kan met de SNS Servicepas . Je haalt deze tijdelijke pinpas op bij een SNS Winkel. Vergeet je identiteitsbewijs niet mee te nemen.

Geld nodig in het buitenland?

Je betaalpas én creditcard kapot, kwijt of gestolen als je in het buitenland bent? Met Emergency Cash regel je contant geld, zodat je kunt betalen. Je moet wel eerst je passen blokkeren. Zo regel je Emergency Cash.

Terug naar boven