Betaalpas kwijt of gestolen

Andere problemen met je betaalpas oplossen

Laat het ons meteen weten als je betaalpas kwijt of gestolen is. Dan blokkeren we je pas. Je krijgt een e-mail nadat we je betaalpas hebben geblokkeerd. Daarin staat wat je kunt doen.

Meld diefstal of verlies
Online Ga naar Mijn SNS om je betaalpas te blokkeren en kies 'Zelf regelen' en daarna 'Betaalpassen'.
In de SNS App Ga naar ‘Zelf regelen’ en kies ‘Betaalpassen’
Telefonisch Bel 030 - 633 30 00 (24 uur per dag, 7 dagen per week)

Vraag nu een nieuwe, vervangende betaalpas aan

Vraag meteen een nieuwe SNS Betaalpas aan. Om een nieuwe betaalpas aan te vragen, log je in op Mijn SNS en ga je naar 'Betaalpassen'.

Nieuwe betaalpas aanvragen

Tijdelijke betaalpas voor noodgevallen

Is je betaalpas kapot, kwijt of gestolen en wil je zo snel mogelijk met een betaalpas kunnen betalen of contant geld opnemen? Dat kan met de SNS Servicepas . Je haalt deze tijdelijke betaalpas op bij een SNS Winkel. Vergeet je identiteitsbewijs niet mee te nemen.

Geld nodig in het buitenland?

Je betaalpas én creditcard kapot, kwijt of gestolen als je in het buitenland bent? Met Emergency Cash regel je contant geld, zodat je kunt betalen. Je moet wel eerst je passen blokkeren. Zo regel je Emergency Cash.