Schade Opstalverzekering

Andere schade melden

Heb je schade aan je huis, zoals een kapotte ruit of een lekkage? Meld je schade.

Op je polis staat wat je hebt verzekerd en welke voorwaarden voor jou gelden. Bekijk de voorwaarden van de SNS Opstalverzekering.

Goed om te weten: Wil je ook schade melden bij je SNS Inboedelverzekering? Dan kan dat met hetzelfde schadeformulier.

Kapotte ruit? Laat 'm meteen repareren

Heb je een kapotte ruit en is je ruitschade verzekerd? Dan kun je 24/7 bellen met Uniglas: 088-8640004. Uniglas maakt de noodvoorziening en de ruit. De reparatiekosten worden door de verzekering vergoed.

Mijn SNS

Je meldt je schade snel en eenvoudig in Mijn SNS. Dat werkt zo:

  • Log in op Mijn SNS
  • Ga naar ‘Zelf regelen’
  • En kies voor ‘Schade melden’

Direct naar Mijn SNS

      Geen Mijn SNS? Vul dan een schadeformulier in

      • Vul het schadeformulier zo volledig mogelijk in. Dit kan direct achter je laptop of computer, je hoeft 't formulier niet eerst te printen.
      • Fotografeer of scan alle stukken die je wilt meesturen, zoals aankoopbonnen van de spullen die beschadigd zijn.
      • Stuur foto’s van de schade mee als dat kan.

      Schadeformulier downloaden

      • E-mail het schadeformulier en alle stukken naar schadebehandeling.snsverzekeren@nn.nl. 
      • Stuur de bijlagen zoveel mogelijk in pdf-formaat.

        Tip: Stuur je veel of grote bijlagen mee? Doe dit dan het liefst via meerdere e-mails. Om je gegevens veilig te verwerken, kunnen we geen bestanden ontvangen via cloudoplossingen zoals Dropbox, Google Drive of WeTransfer.

      Of stuur je schadeformulier en alle stukken met de post:

      Nationale-Nederlanden

      t.a.v. Afdeling SNS Schadebehandeling

      Antwoordnummer 5476 3000 VB Rotterdam

      Nationale-Nederlanden behandelt je schade.

      Lees hoe dit zit

      Hulp nodig?

      Bel ons: 030 - 633 30 00 . We zijn op werkdagen bereikbaar van 8 tot 21 uur en op zaterdag van 9 tot 16 uur. Of kom langs in een SNS Winkel.

      Schade doorgegeven, en nu?

      • Is de schade groot of ingewikkeld? Dan wordt soms een deskundige ingeschakeld.
      • Heeft de verzekeraar meer informatie nodig? Dan hoor je dat vanzelf.
      Wat te doen bij schade?

      Wat te doen bij schade?

      Schade aan je inboedel of woonhuis? Bijvoorbeeld een kapotte ruit, een lekkage of is er ingebroken? Lees wat je het beste kunt doen.