Schade doorgegeven, en nu?
- Is de schade groot of ingewikkeld? Dan wordt soms een deskundige ingeschakeld.
- Heeft de verzekeraar meer informatie nodig? Dan hoor je dat vanzelf.
Wil je een product openen en ben je nog geen klant bij SNS? Ga dan naar ASN Bank.
Dan krijg je bij het afsluiten van een nieuwe verzekering automatisch een wachtwoord en toegangsnaam om in te kunnen loggen in Mijn SNS. Sluit je geen nieuwe verzekering af, maar wil je wel toegang tot Mijn SNS voor je bestaande verzekeringen? Vraag het dan meteen aan.
Op je polis staat wat je hebt verzekerd en welke voorwaarden voor jou gelden. Bekijk de voorwaarden van de ASN Opstalverzekering.
Heb je een kapotte ruit en is je ruitschade verzekerd? Dan kun je 24/7 bellen met de NN Hersteldesk: 070 - 513 09 45. De reparatiekosten worden door de verzekering vergoed.
Je meldt je schade snel en eenvoudig in Mijn SNS. Dat werkt zo:
Vraag Mijn SNS dan aan en profiteer van de voordelen van online schade melden: