Stap voor stap een nieuw Mijn SNS

Je internetbankieromgeving wordt vernieuwd. Dat doen we stukje bij beetje. Zodra er iets klaar is, kun je dat meteen gebruiken. We vernieuwen Mijn SNS zodat je het ook in de toekomst goed kunt blijven gebruiken.

Goed te gebruiken op elk apparaat

De nieuwe Mijn SNS is ‘responsive’. Dat betekent dat ie het op elk apparaat goed doet. Of dat nu een pc, laptop, tablet of mobiel is. Het blijft goed leesbaar en bruikbaar. Ook is de vormgeving aangepast, waardoor het er allemaal net wat anders uitziet.

Handiger in gebruik

Het gebruik is simpeler gemaakt. Ga je bijvoorbeeld geld overboeken? Dan zie je alleen de dingen die daarmee te maken hebben. En je krijgt handige tips over wat je aan het doen bent. Na het inloggen kom je vanzelf op je nieuwe overzicht terecht. Deze pagina ziet er nu wat anders uit.

Wat is nieuw in Mijn SNS?

  • Je overzicht

    Al je producten staan hier bij elkaar. Zo zie je in één oogopslag hoe je rekeningen, de rekeningen die je beheert, je verzekeringen en je hypotheek ervoor staan. Je kunt het overzicht ook zelf aanpassen en makkelijker zoeken.

  • Je rekeningoverzicht

  • Het zoeken en downloaden van bij- en afschrijvingen doe je nu via de zoekbalk in het tabblad ‘Bij & af’. De weergave van je rekeningoverzicht kun je nu aanpassen bij het tabblad ‘Details’. Zoals omschrijvingen tonen, inzicht in je geld krijgen of de naam van de rekening aanpassen. Je rekening aanpassen en instellen doe je ook bij ‘Details’. Denk aan: incasso’s beheren, seintjes instellen, kredietlimiet of bekijk je adresboek en ingeplande overboekingen.
  • Je documenten

  • Je financiële jaaroverzichten, rente- en kostenoverzichten en andere belangrijke documenten vind je nu via ‘Instellingen > Documenten’.

    Vragen over nieuwe Mijn SNS

    Hoe kun je de nieuwe Mijn SNS gebruiken?

    Je hoeft niets extra te doen om de nieuwe omgeving te gebruiken. De nieuwe onderdelen vervangen stap voor stap de oude onderdelen van Mijn SNS. Je ziet daarom de nieuwe omgeving langzaam de oude omgeving vervangen.

    Hoe werkt het inloggen?

    Inloggen in Mijn SNS kan met de app of via snsbank.nl. Je kunt inloggen met je digipas en digicode. Maar ook kan je inloggen door met de SNS Mobiel Bankieren app een QR-code in het inlogscherm van Mijn SNS te scannen. Of door een persoonlijke inlogcode voor je browser aan te maken.

    Meer over alle manieren om in te loggen.


    Hoe werkt je nieuwe overzicht?

    Op je nieuwe overzicht zie je al je producten in 1 overzicht bij elkaar. Je rekeningen, beleggingen, verzekeringen en hypotheek. Ook de rekeningen die je beheert staan hierbij. Je kunt vanuit het overzicht direct doorklikken naar de details van je rekening: je rekeningoverzicht.

    Meer over je overzicht in Mijn SNS


    Vragen over het nieuwe rekeningoverzicht

    Bij het vernieuwde rekeningoverzicht van je betaal- en spaarproducten is het in één oogopslag duidelijk of een bedrag is afgeschreven of juist bijgeschreven. Ook is het makkelijker om te zoeken binnen je rekeningoverzicht.

    Meer over je rekeningoverzicht


    Vragen over het overboekscherm?

    De meestgestelde vragen hebben we op een rij gezet.

    Geef je mening

    In Mijn SNS en de SNS Mobiel Bankieren app kun je altijd laten weten wat je van de nieuwe omgeving vindt. Misschien is het even wennen, of heb je tips of ideeën hoe het nog beter kan. Die horen we graag. Want met jouw feedback blijven we Mijn SNS en de SNS Mobiel Bankieren app verder verbeteren. Geef je mening, tips en ideeën door bij de smileys rechtsonder op de pagina’s in Mijn SNS. Je vindt ze bij je overzicht, overboeken en hypotheken.

    Vragen over het nieuwe overboekscherm?

    Vragen over het nieuwe overboekscherm?

    De meestgestelde vragen over het nieuwe overboekscherm hebben we op een rij gezet.
    Waar kunnen we je bij helpen?

    Waar kunnen we je bij helpen?

    Heb je een vraag? Kijk dan even op onze klantenservice pagina. Bel ons of stuur ons een bericht. We helpen je graag.