Stap voor stap een nieuw Mijn SNS
Wat is er nieuw?
Goed te gebruiken op je mobiel
De nieuwe Mijn SNS is ‘responsive’. Dat betekent dat ie het op elk apparaat goed doet. Of dat nu een pc, laptop, tablet of mobiel is. Het blijft goed leesbaar en bruikbaar. Ook is de vormgeving aangepast, waardoor het er allemaal net wat anders uitziet.

Handiger in gebruik
Het gebruik is simpeler gemaakt. Ga je bijvoorbeeld geld overboeken? Dan zie je alleen de dingen die daarmee te maken hebben. En je krijgt handige tips over wat je aan het doen bent. Ben je klaar? Dan kom je vanzelf weer op de overzichtspagina.
Klaar en in gebruik
Dit is inmiddels vernieuwd en al in gebruik:
- Het inlogscherm
- Overboeken
- Je persoonlijke berichten
- Internetbankieren met de mobiele app en QR-code
- Een periodieke overboeking instellen
- Extra aflossen op je hypotheek
- Je inlogmiddelen beheren
- Je daglimiet verhogen of verlagen
- Internetbankieren met je browsercode
Vragen over nieuwe Mijn SNS
Hoe kan ik de nieuwe Mijn SNS gaan gebruiken?
Je hoeft niets extra te doen om de nieuwe omgeving te gebruiken. We zetten de nieuwe omgeving in delen live in je bestaande Mijn SNS. Je ziet de nieuwe omgeving langzaam de oude omgeving vervangen.
Blijft het inloggen hetzelfde?
Je kunt nog steeds inloggen met je digipas en digicode. Maar inloggen kan nu ook door met de SNS Mobiel Bankieren app een QR-code in het inlogscherm van Mijn SNS te scannen. Of door een persoonlijke inlogcode voor je browser aan te maken.
Goed om te weten: In de nieuwe omgeving kun je ook betaalpdrachten bevestigen met de app en een QR-code of met de browsercode.
Vragen over nieuw overboekscherm

Vragen over het nieuwe overboekscherm?
