Stap voor stap een nieuw Mijn SNS

Je internetbankieromgeving wordt vernieuwd. Dat doen we stukje bij beetje. Zodra er iets klaar is, kun je dat meteen gebruiken. We vernieuwen Mijn SNS zodat je het ook in de toekomst goed kunt blijven gebruiken.

Goed te gebruiken op elk apparaat

De nieuwe Mijn SNS is ‘responsive’. Dat betekent dat ie het op elk apparaat goed doet. Of dat nu een pc, laptop, tablet of mobiel is. Het blijft goed leesbaar en bruikbaar. Ook is de vormgeving aangepast, waardoor het er allemaal net wat anders uitziet.

Handiger in gebruik

Het gebruik is simpeler gemaakt. Ga je bijvoorbeeld geld overboeken? Dan zie je alleen de dingen die daarmee te maken hebben. En je krijgt handige tips over wat je aan het doen bent. Ben je klaar? Dan kom je vanzelf weer op de overzichtspagina.

Vragen over nieuwe Mijn SNS

Hoe kun je de nieuwe Mijn SNS gebruiken?

Je hoeft niets extra te doen om de nieuwe omgeving te gebruiken. De nieuwe onderdelen vervangen stap voor stap de oude onderdelen van Mijn SNS. Je ziet daarom de nieuwe omgeving langzaam de oude omgeving vervangen.

Hoe werkt het inloggen?

Inloggen in Mijn SNS kan met de app of via snsbank.nl. Je kunt inloggen met je digipas en digicode. Maar ook kan je inloggen door met de SNS Mobiel Bankieren app een QR-code in het inlogscherm van Mijn SNS te scannen. Of door een persoonlijke inlogcode voor je browser aan te maken.

Meer over alle manieren om in te loggen.


Hoe werkt je nieuwe overzicht?

Op je nieuwe overzicht zie je alle rekeningen in 1 overzicht bij elkaar. Ook de rekeningen die je beheert staan hierbij. Je kunt vanuit het overzicht direct doorklikken naar de details van je rekening: je rekeningoverzicht.

Meer over je overzicht in Mijn SNS


Vragen over het nieuwe rekeningoverzicht

Bij het vernieuwde rekeningoverzicht van je betaal- en spaarproducten is het in één oogopslag duidelijk of een bedrag is afgeschreven of juist bijgeschreven. Ook is het makkelijker om te zoeken binnen je rekeningoverzicht.

Meer over je rekeningoverzicht


Vragen over het overboekscherm?

De meestgestelde vragen hebben we op een rij gezet.

Geef je mening

In Mijn SNS en de SNS Mobiel Bankieren app kun je altijd laten weten wat je van de nieuwe omgeving vindt. Misschien is het even wennen, of heb je tips of suggesties hoe het nog beter kan. Die horen we graag. Want met jouw ideeën blijven we Mijn SNS en de SNS Mobiel Bankieren app verder verbeteren. Geef je suggesties door met Geef je mening. Je vindt deze link op bijna alle pagina's in Mijn SNS.

Vragen over het nieuwe overboekscherm?

Vragen over het nieuwe overboekscherm?

De meestgestelde vragen over het nieuwe overboekscherm hebben we op een rij gezet.
Waar kunnen we je bij helpen?

Waar kunnen we je bij helpen?

Heb je een vraag? Kijk dan even op onze klantenservice pagina. Bel ons of stuur ons een bericht. We helpen je graag.