Je overzicht in Mijn SNS

Het overzicht in Mijn SNS is vernieuwd. Al je producten staan hier bij elkaar. Zo zie je in één oogopslag hoe je rekeningen, de rekeningen die je beheert, je verzekeringen en je hypotheek ervoor staan. Je leest hier de antwoorden op de meestgestelde vragen over het nieuwe overzicht.

Goed om te weten

Na het inloggen kom je vanzelf op het nieuwe overzicht terecht. Daar hoef je niets voor te doen. Gebruik je soms nog het oude overzicht in Mijn SNS? Vanaf 17 april kan dit niet meer en kun je niet meer via de tekstlink die bovenaan op dit scherm staat terug naar je oude overzicht.

1. Kan ik snel een overboeking doen vanuit dit overzicht?

Ja, dat kan. Bovenin het overzicht zie je de knop 'Overboeken'. Daarmee kun je meteen beginnen met een overboeking.

2. Welke producten zie ik in mijn overzicht?

Je betaal- , spaar- en beleggingsrekeningen, je hypotheek én je verzekeringen staan in je overzicht. Beheer je ook een andere rekening? Dan zie je die onder een apart kopje in je overzicht staan (rekeningen van anderen). Zo heb je een duidelijk overzicht van alles wat van jou is.

3. Wat kan ik aanpassen in mijn overzicht?

Je kunt de volgorde van je rekeningen aanpassen of rekeningen verbergen die je niet wilt zien. Dat doe je met de grijze knop rechtsonderaan “Overzicht aanpassen”. Tip: Vergeet niet je aanpassingen op te slaan.


4. Wat zie ik bij Meldingen?

Als er iets belangrijks voor je speelt dan krijg je meldingen in jouw overzicht. Je ziet een kort bericht staan als er bijvoorbeeld::

  • een nieuw jaaroverzicht klaarstaat
  • een betaling of incasso geweigerd is
  • nog overboekingen op je verzendlijst staan.

5. Wat kan ik doen bij 'Zelf regelen'?

Je regelt steeds meer zelf in Mijn SNS. Bij ‘Zelf regelen' zie je wat je allemaal makkelijk kunt instellen, aanpassen en aanvragen. Zoals je contactgegevens of je limieten aanpassen. De instellingen van je rekeningen en hypotheek kun je hier bekijken en aanpassen. Je adresboek, verzendlijst, ingeplande overboekingen en incasso's vind je hier ook.

6. Waar vind ik mijn adresboek en ingeplande overboekingen?

Je vindt je adresboek en verzendlijst via 'Zelf regelen'. Je kunt daarna naar ’Rekeningen’, waar je links je adresboek en rechts je ingeplande overboekingen ziet.

7. Waar vind ik mijn jaaroverzicht?

Je jaaroverzicht kun je op 3 manieren opzoeken:

  • Via ‘Zelf regelen’ en dan ‘Documenten’
  • Via ‘Meldingen’ op je overzicht als je jaaroverzicht klaarstaat
  • Via ‘Contact’ en dan ‘Berichten’ als je jaaroverzicht klaarstaat

    8. Waar vind ik mijn berichten?

    Je vindt je berichten bij ‘Contact’ en dan ‘Berichten’. Je berichten staan altijd op een veilige plek achter de inlog. Bij ‘Meldingen’ in het overzicht krijg je een seintje als je een nieuw bericht hebt. Bij belangrijke berichten sturen we ook altijd een e-mail of brief. Zo mis je geen belangrijke informatie

    9. Ik wil graag laten weten wat ik van het nieuwe overzicht vind

    Ben je blij met het nieuwe overzicht of je heb je juist tips of suggesties? Geef je mening, tips en ideeën door bij de smileys rechtsonder op het nieuwe overzicht.

    Inloggen op Mijn SNS

    Inloggen op Mijn SNS

    Log in op Mijn SNS en bekijk hoe overboeken werkt.
    Waar kunnen we je bij helpen?

    Waar kunnen we je bij helpen?

    Heb je een vraag? Kijk dan even op onze klantenservice pagina. Bel ons of stuur ons een bericht. We helpen je graag.