Beloften waaraan je ons mag houden
Onze 4 beloften
- Jong tot oud financieel steeds slimmer
- We houden je geldzaken simpel en laten het weten als het beter kan
- Bij elke verandering in je leven zijn we er voor je
- Normaal en menselijk antwoord op al je vragen
Zo maken we onze beloften waar

Jong tot oud financieel steeds slimmer
We zetten ons in om financiële kennis te verbeteren. Die van jou en van alle generaties in Nederland. Want meer kennis en inzicht over geldzaken, betekent meer financieel zelfvertrouwen.
Dat doen we bijvoorbeeld zo:
- Eurowijs: jong geleerd, is oud gedaan
- Webwijs: stap voor stap digitaal bankieren
- Financiële Rust Check: Zo krijg je binnen enkele minuten meer inzicht in je geldzaken.

We houden ‘t simpel en laten het weten als het beter kan
Geldzaken zijn soms best ingewikkeld. En we snappen dat je er niet elke dag mee bezig wilt zijn. Daarom maken we je geldzaken graag simpel en overzichtelijk. En kan het beter? Dan laten we dat weten.
Dat doen we onder andere met:
- Slimme seintjes: bijvoorbeeld als je bijna rood staat of als je salaris is gestort. Of als je hypotheekrente misschien omlaag kan.
- Iets regelen? Je kunt het vaak eenvoudig zelf doen in Mijn SNS

Bij elke verandering in je leven zijn we er voor je
We staan voor je klaar op de momenten in je leven waarop het er echt toe doet. In goede én slechte tijden. Op die manier helpen we je zo onbezorgd mogelijk te zijn over je geldzaken.
Dat doen we bijvoorbeeld met:
- Jouw situatie: tips, checklists en handige info als je bijvoorbeeld gaat samenwonen, studeren of scheiden.
- Je persoonlijke adviseur: Als je situatie verandert, moet je vaak veel regelen. Je persoonlijk adviseur helpt je dan graag en is altijd dichtbij, in de winkel en in de SNS Eén-tweetje app.
- Heb je financiële problemen waardoor je bijvoorbeeld je hypotheek niet meer op tijd kunt betalen? Een SNS Adviseur kijkt samen met jou naar een oplossing.

Normaal en menselijk antwoord op al je vragen
Je hebt bij ons normaal en menselijk contact. En of je nu liever op de site kijkt, belt of even binnenloopt: je krijgt altijd antwoord in heldere taal. Zo maken we bankieren een stuk makkelijker.
Zo doen we dat:
- Onze persoonlijke aanpak: Alles wat we bedenken, ontwikkelen, doen en zeggen, staat in de eerste plaats in dienst van onze klanten. En niet van onszelf.
- Contact zoals jij dat wilt: met je persoonlijk adviseur in de winkel, via de app of gewoon door te bellen.
- Voor veel informatie kun je 24 uur per dag terecht op snsbank.nl en in de SNS Mobiel Bankieren app.