Persoonlijke aanpak

Veel geldzaken regel je misschien online. Toch blijft persoonlijk contact waardevol, blijkt uit onderzoek. Een derde (36%) van de Nederlanders regelt z’n bankzaken graag persoonlijk. Een op drie (33%) het liefst met een vast contactpersoon. Daarom kiezen wij voor een persoonlijke aanpak, laagdrempelig en dichtbij.

(Bron: Kantar Public in opdracht van SNS)

Hoe doen we dat?

Dit betekent dat je met al je kleine en grote vragen over geld terecht kunt bij je eigen, vaste klantteam. Misschien vind je het voor dat ene vraagje over je betaalpas handig om even te bellen. En stap je met een grotere vraag over geld juist liever een winkel binnen. Jij kiest hoe je antwoord krijgt van iemand uit jouw team. En via de speciale Eén-tweetje app, kies je uit dit team een persoonlijke adviseur met wie je snel en gemakkelijk contact onderhoudt.  Zo kunnen we je steeds beter helpen.

Beste klantenservice

De kwaliteit van de SNS klantenservice is het beste volgens onderzoek van de Consumentenbond.
Bron: Consumentenbond, 2019

SNS-Directeur Ton Timmerman: “Door in te zetten op persoonlijk contact, verlagen we de drempel om contact met ons op te nemen. En voorkomen we dat mensen blijven rondlopen met hun vragen over geld. Voor het einde van het jaar zijn al onze ruim 200 winkels en de bijbehorende klantteams over op deze nieuwe manier werken.”

Wat ga je ervan merken?

Onze persoonlijke aanpak verspreiden we stap voor stap over het land. Aan het eind van het jaar werken al onze winkels en bijbehorende klantteams helemaal volgens deze nieuwe werkwijze. Zo kan jij straks je persoonlijke klantteam makkelijk bereiken op de manier die je prettig vindt:

1. Per telefoon: Als je ons belt op 030 - 633 30 00, wordt er aan de hand van nummerherkenning automatisch opgenomen in de SNS Winkel bij jou in de buurt. Dat gebeurt nu al bij meer dan de helft van de telefoontjes die bij ons binnenkomen. Als je ons belt, kom je zo steeds bij dezelfde mensen uit. Wel zo vertrouwd.

2. Via de SNS Eén-tweetje app: Met onze nieuwe SNS Eén-tweetje app kies je iemand uit jouw persoonlijke klantteam met wie je snel en makkelijk contact onderhoudt. Heb je hem of haar net in de winkel uitgebreid gesproken en schiet je ’s avonds nog een vraag te binnen? Stel ‘m gerust via SNS Eén-tweetje en je krijgt bericht zodra hij weer aan het werk is.

3. In de winkel: Spreek je liever iemand in persoon? Met ruim 200 winkels verspreid over heel Nederland vind je bijna altijd wel een winkel bij jou in de buurt. Je persoonlijke klantteam staat er voor je klaar.

Wist je dat…

… 33% van de Nederlanders mist het persoonlijke contact met hun bankmedewerker doordat zoveel zaken online geregeld moeten. (Bron: Kantar Public in opdracht van SNS).

Waarom kiezen we voor deze aanpak?

Al sinds 1817 helpen we mensen financieel. Toen werd onze voorganger opgericht: de Nutsspaarbank. Het was de 1e spaarbank die ervoor moest zorgen dat Nederlanders zich financieel konden redden. En dat doen we nog steeds. Want wie financieel sterk in zijn schoenen staat, kan zichzelf goed redden. Een persoonlijke aanpak helpt daarbij.

Een goede klantrelatie: Onze hoogste prioriteit

Een goede klantrelatie: Onze hoogste prioriteit

Benieuwd wat SNS Directeur Ton Timmerman hierover zegt?
Persoonlijk contact op jouw manier

Persoonlijk contact op jouw manier

Een persoonlijke adviseur, als het jou uitkomt.