Waarom een betaalrekening bij SNS?

Omdat je bij ons niet in een keuzemenu komt als je ons belt. Of omdat je op bijna al onze betaalrekeningen rente over je geld tot € 5.000 krijgt. En is je pas gestolen of kapot? Dan kun je binnen 1 uur weer pinnen. Zomaar wat dingen die we heel normaal vinden. Lees hier wat je nog meer van ons kunt verwachten.

Meteen aan de slag

Je geldzaken regelen moet makkelijk zijn en alles moet goed werken. Neem onze app en Mijn SNS. Je doet er steeds meer mee.

Een app met een 8,8

Vanuit de app betalen met iDEAL, een rekening openen of je creditcardbetalingen checken. Zomaar wat dingen die we hebben aangepast op verzoek van klanten. Bij elke update vragen we onze gebruikers om hun mening te geven. Op dit moment geven klanten de app een 8,8! (peildatum: 22-12-2016).

Dit kun je allemaal met de app

Regel het zelf in Mijn SNS

Mijn SNS is je persoonlijke overzichtspagina. Daarin kun je niet alleen internetbankieren, maar kun je ook een rekening aanvragen of zelf dingen aanpassen, zoals je adres of je pinlimiet. Daar hoef je je huis niet voor uit! Olaf vertelt er meer over:

Mijn SNS werkt (bijna) altijd

Gemiddeld kun je maar een paar uur per maand niet internetbankieren. Meestal is dat ’s nachts omdat we dan ons onderhoud plannen. En vaak doet de mobiel bankieren app het dan wel! Storingen komen bij ons bijna nooit voor.
Bron: Beschikbaarheid online bankieren

Handig, maar is het ook veilig?

We doen er alles aan om online bankieren veilig te maken. We geven regelmatig tips om je bankzaken te beschermen.

Lees meer over veilig bankieren

Al 3 jaar op rij een 5-sterrenrekening

We weten zelf natuurlijk als geen ander dat we een goede betaalrekening in huis hebben. En we vinden dat gelukkig niet alleen. Zo beloont MoneyView onze betaalrekening voor de prijs en voorwaarden al 3 jaar op rij met de hoogste score: 5 sterren! Benieuwd naar waarom deze onafhankelijke productvergelijker dat vindt?

We zijn er voor je

Heb je een vraag? Bij ons hoef je nooit lang op een antwoord te wachten. Als je ons belt, krijg je meteen een medewerker aan de lijn: je komt dus niet eerst in een keuzemenu.

Stuur ons een bericht

Wil je een vraag, suggestie of opmerking doorgeven aan SNS Bank? Dat kan ook via Twitter (@SNSBank), Facebook, WhatsApp (06 -  13 19 22 66) of onze eigen community.
Het webcareteam beantwoordt je vraag snel. Iedere werkdag van 8 tot 21 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.

Zo bereik je ons

Of kom langs

Je kunt ook even binnenlopen bij een SNS Winkel. Met bijna 200 vestigingen is er vast een in de buurt. Handig, bijvoorbeeld als je je pinpas kwijt bent. Je krijgt van ons dan een tijdelijke pas waarmee je binnen 1 uur weer kunt pinnen. Onze winkelmedewerkers weten ook alles van de producten die jij hebt. Zit je bijvoorbeeld even vast met internetbankieren, dan helpen we je er stap voor stap doorheen.

Pasje kwijt, kapot of gestolen? Loop even een SNS Winkel binnen. Je krijgt dan een tijdelijke pas. Binnen 1 uur kun je weer pinnen.
SNS Webcare

Vind een winkel bij jou in de buurt

Samen heel normaal

We vinden dat bankieren anders kan. Beter. Normaler. En daar werken we elke dag hard aan. We kunnen natuurlijk zelf bedenken wat wel of niet normaal is. Maar liever bedenken we met jou hoe het nóg normaler kan. Daarom vragen we regelmatig naar je mening. In een e-mail bijvoorbeeld, of in onze community: dé plek om mee te praten. Al deze informatie helpt ons om jouw bank beter te maken. Normaler.
Kom alvast kijken op de community

Zo is het om klant te zijn

Zo is het om klant te zijn

Je betaalpas is binnen, en dan? We helpen je op weg.
Welke rekening is er voor jou?

Welke rekening is er voor jou?

Kies de bankrekening die bij jou (of jullie) past.
Terug naar boven