Creditcard kwijt of gestolen

Andere problemen met je creditcard oplossen

De informatie hieronder is alleen voor jou bedoeld als je een creditcard van Mastercard hebt. Onze nieuwe creditcard is van Visa en wordt uitgegeven door International Card Services (ICS). Heb je een SNS Creditcard van Visa? Check dan op de website van ICS wat je moet doen als je creditcard kwijt is of gestolen:

Naar ICS

Bel ons meteen als je ontdekt dat je creditcard kwijt of gestolen is. Dan blokkeren we je creditcard. Je kunt ook gelijk een nieuwe aanvragen.

Bel ons: we zijn altijd bereikbaar

Je kunt ons 24 uur per dag en 7 dagen per week bellen:

  • Vanuit Nederland: 030 - 633 30 51
  • Vanuit het buitenland: +31 30 - 633 30 51

Eigen risico bij verlies en diefstal

Heeft iemand je creditcard zonder jouw toestemming gebruikt, voordat je verlies of diefstal hebt gemeld? Dan vergoeden we de bedragen die voor je melding zijn afgeschreven. Je hebt wel een eigen risico van € 150.

Meld misbruik ook meteen

Bel ons ook meteen als je denkt dat je creditcard is misbruikt. Bijvoorbeeld als je onbekende transacties ziet in Mijn SNS of op je afschrift. Dan blokkeren we je creditcard. Vul daarna het formulier ‘Creditcardbetaling terugdraaien’ in.

Geld nodig in het buitenland?

Je betaalpas én creditcard kapot, kwijt of gestolen als je in het buitenland bent? Met Emergency Cash regel je contant geld, zodat je kunt betalen. Je moet wel eerst je passen blokkeren. Zo regel je Emergency Cash.

Terug naar boven