Persoonlijk antwoord op al je vragen over geld

Je mag van ons verwachten dat we er voor je zijn. In voor- en tegenspoed. Of je nu grote of kleine vragen over geld hebt.

Persoonlijk antwoord

We zetten onze deuren steeds verder open voor persoonlijk contact. Zodat je je welkom voelt om je geldzaken met ons te bespreken. Of je ons nou belt of binnenloopt in een winkel: we staan voor je klaar om je persoonlijk antwoord te geven.
Lees hier meer over onze persoonlijke aanpak

Beste klantenservice

De kwaliteit van de SNS klantenservice is het beste volgens onderzoek van de Consumentenbond.

Bron: Consumentenbond, 2019

Grote of kleine vragen: we zijn er voor je

Een rekening openen of een hypotheek afsluiten? Daar helpen we je natuurlijk graag bij. Maar vraag je je wel eens af hoe je later de studie van je kind kunt betalen? Of wil je weten of je beter kunt aflossen of verbouwen? Bij ons krijg je persoonlijk antwoord op al je vragen over geld.

Bepaal zelf hoe je contact met ons wilt

Je bepaalt zelf hoe je contact met ons wilt hebben. Misschien vind je het voor dat ene vraagje over je betaalpas handig om even te bellen. En stap je met een grotere levensvraag over geld juist liever een winkel binnen. Ons maakt het niet uit. Jij kiest en krijgt persoonlijk antwoord. Van een adviseur in de winkel of gewoon aan de telefoon. En binnenkort kunnen al onze klanten appen met hun zelfgekozen adviseur via de SNS Eén-tweetje app. Wel zo makkelijk.

Neem contact met ons op

Kom langs in een SNS Winkel bij jou in de buurt en stel je grote of kleine vraag aan een van onze adviseurs. Of bel, app of mail ons voor een antwoord op je vraag.  
030 - 633 30 00
06 - 13 19 22 66