Klant worden

Klant worden en een gezamenlijke rekening openen doe je in een paar minuutjes in onze SNS App.

Download de SNS App

Eenvoudig jullie nieuwe rekening openen

  • Open de app en kies daarin de rekening die je wilt openen.
  • Klant worden doe je door jezelf te identificeren in de app. Houd je Nederlands paspoort of Nederlandse identiteitskaart bij de hand. Heb je geen Nederlands paspoort of Nederlandse identiteitskaart? Dan kun je geen beleggingsrekening openen bij SNS.
  • We vergelijken je foto op je identiteitsbewijs met je gezicht.
  • Vul je persoonlijke gegevens in en beantwoord aanvullende vragen.

Je mederekeninghouder gaat verder

Vul een paar gegevens in van de persoon met wie je de rekening wilt openen. We sturen deze mederekeninghouder dan een e-mail met een koppelcode. Met die koppelcode kan de mederekeninghouder de aanvraag afmaken.

Kan of wil je de app niet gebruiken?

Open dan online je rekening en identificeer je later in een SNS Winkel met je paspoort of identiteitskaart.
Rekening openen zonder SNS App

Ben je al klant en wil je een (extra) rekening openen?

Heb je al een SNS Hypotheek of rekening? Log dan in op Mijn SNS of de SNS App en ga naar Zelf regelen > Product toevoegen.

Veelgestelde vragen

  • Lukt het identificeren in de app niet? Geen probleem! Je kunt altijd een rekening openen in een SNS Winkel. Daar kun je gewoon even binnenlopen. Met bijna 200 SNS Winkels zitten we zeker ook vlak bij jou in de buurt.
    Vind een SNS Winkel
  • De nieuwe app werkt voor de veiligheid alleen op toestellen met Android 8.0 of hoger, of iOS 14.0 of hoger. Heb je een NFC-chip in je apparaat? Dan kun je jezelf meteen identificeren.
  • We zijn verplicht iedereen te identificeren die nieuwe klant wordt. Zo houden we jouw en onze bankzaken veilig.