Waarom een spaarrekening bij SNS?

Omdat we altijd een spaarrekening hebben die bij je past. Of je nu spaart voor jezelf of samen, voor je kinderen of kleinkinderen. Bij ons krijg je een aantrekkelijke rente. En je regelt het allemaal makkelijk online.

Aantrekkelijke spaarrente

We willen graag dat je het maximale uit je spaargeld haalt. Daarom doen we ons best om je een zo hoog mogelijke spaarrente te geven. Wist je dat je geen betaalrekening bij ons hoeft te hebben om een spaarrekening te kunnen openen? Het mag natuurlijk wel.

Zilvervloot Sparen voor je (klein)kinderen

Sparen voor je kinderen of kleinkinderen? Dat doe je natuurlijk met Zilvervloot: de ouderwetse spaarrekening waarop kinderen op hun 18e verjaardag een bonus tot 10% krijgen over de inleg die dan nog op de rekening staat.

Kies een spaarrekening die bij je past

Makkelijk en compleet bankieren

Je geldzaken regelen moet makkelijk zijn en alles moet goed werken. Neem onze app en Mijn SNS.

Een app met een 8,8

Een nieuwe spaarrekening openen, in één oogopslag zien hoeveel rente je hebt opgebouwd en spaarpotten maken. Het kan allemaal in de app. Bij elke update vragen we onze gebruikers om hun mening te geven. Op dit moment geven klanten de app een 8,8*!

*Bron: eigen onderzoek onder gebruikers in december 2016

Dit kun je allemaal met de app

Regel het zelf in Mijn SNS

Mijn SNS is je persoonlijke overzichtspagina. Daarin kun je niet alleen internetbankieren, maar kun je ook een rekening aanvragen of zelf dingen aanpassen. Daar hoef je je huis niet voor uit! Olaf vertelt er meer over:

Mijn SNS werkt (bijna) altijd

Gemiddeld kun je maar een paar uur per maand niet internetbankieren. Meestal is dat ’s nachts omdat we dan ons onderhoud plannen. Vaak doet de mobiel bankieren app het dan wel! Storingen komen bij ons bijna niet voor.

Beschikbaarheid online bankieren

Handig, maar is het ook veilig?

We doen er alles aan om online bankieren veilig te maken. We geven regelmatig tips om je bankzaken te beschermen.

Lees meer over veilig bankieren

Klantvriendelijkste bank

Op 21 april 2016 kregen we deze prijs van marktonderzoeksbureau SAMR, dat de mening vroeg van zo'n 46.000 mensen.

We zijn er voor je

Heb je een vraag? Bij ons hoef je nooit lang op een antwoord te wachten. Als je ons belt, krijg je meteen een medewerker aan de lijn: je komt dus niet eerst in een keuzemenu.

Stuur ons een bericht

Wil je een vraag, suggestie of opmerking doorgeven aan ons? Dat kan ook via Twitter (@SNSBank), Facebook, WhatsApp (06 -13 19 22 66) of onze eigen community.
Het webcareteam beantwoordt je vraag snel. Iedere werkdag van 8 tot 21 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.

Zo bereik je ons

Of kom langs

Je kunt ook even binnenlopen bij een SNS Winkel. Met bijna 200 vestigingen is er vast een in de buurt. Onze winkelmedewerkers weten alles van de producten die je hebt. Zit je bijvoorbeeld even vast met internetbankieren, dan helpen we je er stap voor stap doorheen.

Vind een winkel bij jou in de buurt

Hoe passen we op je geld?

Achter de schermen gebeurt er van alles met je geld. Julien vertelt meer over wat we ermee doen. En hoe we ervoor zorgen dat je snel en veilig geld kunt overmaken.

Samen heel normaal

We vinden dat bankieren anders kan. Beter. Normaler. En daar werken we elke dag hard aan. We kunnen natuurlijk zelf bedenken wat wel of niet normaal is. Maar liever bedenken we met jou hoe het nóg normaler kan. Daarom vragen we regelmatig naar je mening. In een e-mail bijvoorbeeld, of in onze community: dé plek om mee te praten. Al deze informatie helpt ons om jouw bank beter te maken. Normaler.

Kom alvast kijken op de community

Ook sparen bij SNS?

Ook sparen bij SNS?

Sparen met een aantrekkelijke rente en overschrijvingen direct verwerkt. Bekijk onze spaarrekeningen.

Terug naar boven