Test onze nieuwe SNS mobiel bankieren app

Wil je als 1e de compleet nieuwe SNS Mobiel Bankieren app uitproberen? Meld je dan nu aan voor de bètaversie van de app en geef je feedback. Goed om te weten: Als je de bètaversie van de app gebruikt, kun je de huidige SNS Mobiel Bankieren app ook nog gewoon gebruiken.

De app heeft een nieuw uiterlijk en is gebouwd volgens de laatste technieken. Daarom is-ie nog veiliger, stabieler en sneller. Het gebruik is simpeler gemaakt zodat je bijvoorbeeld makkelijker en sneller kunt overboeken of een betaalverzoek kunt sturen. Probeer jij 'm ook uit de komende maanden? Met jouw tips kunnen we samen de nieuwe app verbeteren.

Nieuwe app overzicht

Nieuwe app: Inloggen en Overzicht

Wanneer kun je de nieuwe app uitproberen?

Je kunt de bètaversie van de app gebruiken als je een particuliere rekening, hypotheek of verzekering bij ons hebt.

Goed om te weten: Heb je een iPhone of iPad? Wees er dan snel bij, de plekken voor de nieuwe app zijn beperkt.

Aanmelden met iPhone of iPad

  • Download de TestFlight app met de button hieronder. Via deze app kun je vervolgens de bètaversie van de app toevoegen.

  • Bevestig hier het aanmelden van de bètaversie van de app
  • Geef je tips door via ‘Stuur bètafeedback’ in de TestFlight app.

Aanmelden met Android

  • Meld je met de button hieronder aan voor de bètaversie van de app.

  • Nog niet ingelogd? Log dan in met je Google-account.
  • Kies voor ‘Tester worden’.
  • Download de bètaversie van de app in de Play Store. Het kan even duren voordat je de app kunt downloaden
  • Geef je tips door via de optie ‘Feedback geven’ in de Play Store

Maximaal 4 inlogmiddelen aanmelden

Let op: Voor de veiligheid kun je maximaal 4 inlogmiddelen aanmelden. Met inlogmiddelen bedoelen we je digipas, browsercode, maar ook je mobiel bankieren app. Heb je de SNS Mobiel Bankieren app bijvoorbeeld op je telefoon en tablet staan? Dan zijn dat 2 aanmeldingen.

In de huidige app zie je bij ‘Instellingen’ > ‘Inloggen en limieten’ > ‘Inlogmiddelen’ hoeveel inlogmiddelen je hebt aangemeld. Daar kun je ze ook verwijderen. In de nieuwe app ga je naar ‘Zelf regelen’ > ‘Veiligheid en toegang’ > ‘Inlogmiddelen en limieten’.

Vragen over de nieuwe app

  • Onze bètaversie van de app is een opvolger van de huidige SNS Mobiel Bankieren app die je kunt uitproberen en testen. Nog voordat deze app voor alle klanten beschikbaar is. Het kan zo zijn dat bepaalde functies nog niet helemaal goed werken.
  • Ja, die is net zo veilig als de huidige mobiel bankieren app
  • Volg dezelfde stappen als in de huidige app om je aan te melden. Lukt dit niet? Neem dan contact met ons op. Je kunt altijd de huidige SNS Mobiel Bankieren app gebruiken.
  • Je tips en feedback geef je door via de optie ‘Feedback geven’ in de Play Store. Deze feedback kunnen alleen wij zien. Deel geen persoonsgegevens of bankgegevens.

    Je feedback wordt altijd gelezen. Je ontvangt geen persoonlijk bericht terug.

  • Je tips en feedback geef je door via ‘Stuur bètafeedback’ in de TestFlight app. Je kunt ook een schermafbeelding toevoegen. Streep je persoonsgegevens en bankgegevens door als je een schermafbeelding toevoegt. Dat doe je eenvoudig in je fotorol als je kiest voor ‘Wijzig’ en 'Meer opties' rechtsboven.

    Je feedback wordt altijd gelezen. Je ontvangt geen persoonlijk bericht terug.

  • Ja, je kunt beide apps op je toestel gebruiken.
  • Met een iPhone of iPad vind je de bètaversie van de app altijd in de TestFlight app. Verder zie je een extra app op je toestel met ‘bèta’ op het app icoon. Je herkent het ook aan het nieuwe uiterlijk in de app.
  • Voor de veiligheid kun je maximaal 4 inlogmiddelen aanmelden. Met inlogmiddelen bedoelen we je digipas, browsercode, maar ook je app. Heb je de SNS Mobiel Bankieren app bijvoorbeeld op je telefoon en je tablet staan? Dan zijn dat 2 aanmeldingen.

    In de huidige app zie je bij ‘Instellingen’ > ‘Inloggen en limieten’ > ‘Inlogmiddelen’ hoeveel inlogmiddelen je hebt aangemeld. Daar kun je ze ook verwijderen. In de nieuwe app ga je naar
    ‘Zelf regelen’ > ‘Veiligheid en toegang’ > ‘Inlogmiddelen en limieten’.

  • Bijna alle functies van de huidige app vind je al in de nieuwe app. Zoals overboeken, betalen met iDEAL, je producten bekijken, aanpassen of instellen, een betaalverzoek sturen en Apple Pay gebruiken. Stap voor stap voegen we de laatste functies van de huidige app toe: ‘Spaarpotten’ en ‘Inzicht in je geldzaken’.

    Nieuw in de bèta app is een donker thema, ook wel ‘dark mode’ genoemd. De batterij van je toestel gaat er langer door mee en het is minder vermoeiend voor je ogen.

  • 'Spaarpotten' vind je nu nog niet in de app. De komende tijd werken we nog aan deze functie. Je krijgt een seintje als we 'm aan de nieuwe app hebben toegevoegd.

  • 'Inzicht in je geldzaken’ vind je nu nog niet in de app. De komende tijd werken we nog aan deze functie. Je krijgt een seintje als we 'm aan de nieuwe app hebben toegevoegd.
  • Als je een zakelijke klant bent, kun je de nieuwe app nog niet gebruiken.
  • De komende maanden kun je de nieuwe app uitproberen. Zo kunnen we genoeg tips en feedback verzamelen en aan de slag gaan met verbetertips. We laten het je weten als we stoppen met de bètaversie van de app.
  • Je kunt op elk moment stoppen met testen. Dat doe je zo:

    1. Afmelden voor de bètaversie van de app:
      Met je iPhone of iPad doe je dat via de knop ‘Stop test’ in de TestFlight app’. Met Android druk je in de Play Store op ‘Verlaten’.
    2. Registratie app verwijderen:
      De registratie in de nieuwe app kun je verwijderen door uit te loggen en rechtsboven op het poppetje te tikken. Met de prullenbak achter de gebruikersnaam kun je 'm verwijderen.
    3. Verwijderen op je toestel:
      Je kunt de nieuwe app verwijderen van je toestel.

    Je registratie kun je altijd achteraf nog verwijderen. In de huidige app kan dat via ‘Instellingen’ > ‘Inloggen en limieten’ > ‘Inlogmiddelen’. In Mijn SNS kan dat via 'Instellingen' > 'Veiligheid en Toegang' > 'Inlogmiddelen'.

  • Als de laatste functies ‘Spaarpotten’ en ‘Inzicht in geldzaken’ klaar zijn dan kunnen alle particuliere klanten de nieuwe app downloaden en gebruiken. Daar krijg je vanzelf bericht over.
  • Voorlopig kun je de huidige SNS Mobiel Bankieren app gewoon blijven gebruiken. Je krijgt een bericht als de nieuwe app voor alle particuliere klanten beschikbaar is in de App Store en Google Play. Vanaf dat moment heb je nog ruim de tijd om de nieuwe app te downloaden en te installeren.
  • Nee, je hoeft Apple Pay niet opnieuw te activeren. Na het aanmelden in de bèta app kun je Apple Pay meteen gebruiken.

    Ga ook betalen met Apple pay

    Ga ook betalen met Apple pay

    Activeer het nu in de app. In een paar stappen heb je het geregeld.
    Mobiel betalen met Android

    Mobiel betalen met Android

    Heb je een Android telefoon? Ook dan kun je betalen met je telefoon.