Een digipas aanvragen

Heb je een digipas nodig? We sturen alleen nog in een aantal gevallen digipassen op. Hier lees je wanneer je een nieuwe digipas kunt aanvragen.
Goed om te weten: Is je bestaande digipas kapot of kwijt? Dan kun je een digipas heraanvragen

De digipas wordt vervangen

Nieuwe klanten krijgen geen digipas meer. De digipas wordt vervangen door andere inlogmiddelen, zoals de SNS Mobiel Bankieren app.

Bekijk op welke manier je (ook) kunt inloggen

Uitzonderingen

Soms heb je toch een digipas nodig. In onderstaande gevallen is de digipas het enige mogelijke inlogmiddel:

  • Bij een nieuwe mederekeninghouder zonder Mijn SNS.
  • Bij een nieuwe gemachtigde zonder mijn SNS.
  • Bij een nieuwe wettelijk vertegenwoordiger zonder Mijn SNS.
  • Als je digitale incassomachtigingen wilt afgeven (e-Mandates).
  • Als je iDIN wilt gebruiken.
  • Als je SNS Eén-tweetje wilt gebruiken.

Geldt een van deze dingen voor jou? En had je niet eerder een digipas? Vraag dan Mijn SNS aan, dan sturen we een digipas naar je op.

Mijn SNS aanvragen

Tip! De SNS Mobiel Bankieren app

Heb je de SNS Mobiel Bankieren app al? Dan kun je online bankieren waar en wanneer je wilt. Met de QR-code kun je veilig inloggen op Mijn SNS. Al ruim 770.000 klanten gingen je voor!

Meer over de SNS Mobiel Bankieren app

Hoe lang duurt het voor ik de digipas heb?

Binnen 4 werkdagen na je aanvraag bezorgt PostNL je digipas. De activeringscode krijg je met de post in een aparte envelop.

Meer informatie over de digipas

Meer informatie over de digipas

Hoe gebruik je de digipas, wat zijn de limieten en hoe los je problemen met je digipas op?
Nu mijn SNS aanvragen

Nu mijn SNS aanvragen

Als je nog niet kunt internetbankieren dan vraag je eerst Mijn SNS aan.
Terug naar boven