Mijn SNS aanvragen
Let op
Vraag Mijn SNS alleen aan als je al klant bij ons bent maar nog geen toegang hebt tot internetbankieren. Heb je geen eigen rekening bij ons maar ben je gemachtigde, wettelijk vertegenwoordiger of bewindvoerder op een rekening? Ook dan kun je hier Mijn SNS aanvragen.
Vraag Mijn SNS alleen aan als je al klant bij ons bent maar nog geen toegang hebt tot internetbankieren. Heb je geen eigen rekening bij ons maar ben je gemachtigde, wettelijk vertegenwoordiger of bewindvoerder op een rekening? Ook dan kun je hier Mijn SNS aanvragen.
Hoe doe je dit?
- Ben je rekeninghouder? Vul dan je eigen rekeningnummer in.
- Ben je geen rekeninghouder maar wettelijk vertegenwoordiger, gemachtigde of bewindvoerder? Vul dan het rekeningnummer in waarop je gemachtigd bent.
- Vraag je Mijn SNS aan voor je kind? Vul dan zijn of haar gegevens in.
Zoek alvast je rekeningnummer op
Je hebt zo het nummer van je rekening nodig.
Heb je alleen een verzekering? Bel ons dan: 030 - 633 30 00.
Staat je rekening of hypotheek niet in Mijn SNS?
Als je een rekening mist in Mijn SNS hoef je niet weer Mijn SNS aan te vragen. Controleer in Mijn SNS op je 'Overzicht' of de rekening wel of niet getoond wordt.
Staat je rekening daar niet tussen? Laat deze dan toevoegen met het formulier Product toevoegen aan Mijn SNS. Binnen 5 werkdagen is het geregeld. Je krijgt een e-mail zodra de rekening is toegevoegd.

Nu mijn SNS aanvragen
Als je nog niet kunt internetbankieren dan vraag je eerst Mijn SNS aan.