Periodieke overboeking

Ieder maand hetzelfde bedrag overmaken? In de SNS App en Mijn SNS kun je heel eenvoudig een periodieke overboeking instellen.

Periodieke overboeking instellen

Om een periodieke overboeking in te stellen, begin je met een gewone overboeking.

  • Vul het bedrag in en kies welke rekening je wilt gebruiken.
  • Vul de gegevens van de ontvanger in.
  • Bij ‘Omschrijving’ kun je iets schrijven voor de ontvanger.
  • Bij ‘Frequentie’ kun je aangeven hoe vaak we de overboeking moeten uitvoeren. Bijvoorbeeld elke maand.
  • Gebruik je de app? Dan kun je bij ‘Kijk vooruit' aangeven hoe vaak we de overboeking moeten uitvoeren.
  • Tot slot stel je in hoe vaak je wilt overboeken. Je kunt kiezen voor onbeperkte uitvoer of alvast een einddatum instellen.

Genoeg saldo

De periodieke overboeking wordt altijd in de nacht vóór de gekozen uitvoerdatum uitgevoerd. Dit doen we zodat het geld op tijd op de rekening van de ontvanger staat. Staat er niet genoeg geld op je rekening? Dan proberen we het 5 dagen lang elke dag opnieuw. Je hebt dus 5 dagen om je saldo aan te vullen.

Periodieke overboeking aanpassen

Wil je je periodieke overboeking aanpassen of stopzetten? In Mijn SNS doe je dat bij ‘Ingeplande overschrijvingen’. Gebruik je de app? Kies dan de rekening waar je een periodieke overboeking voor hebt ingesteld en klik op ‘Kijk vooruit’. Hier kun je bijvoorbeeld het bedrag aanpassen of de overboeking stoppen .

Nu mijn SNS aanvragen

Nu mijn SNS aanvragen

Als je nog niet kunt internetbankieren dan vraag je eerst Mijn SNS aan.
Ook de SNS App gebruiken?

Ook de SNS App gebruiken?

Ruim 1.390.000 klanten hebben de app al.