Ondernemer of zzp’er en het coronavirus

Het coronavirus raakt ons allemaal. Weet dat we er voor je zijn. Juist nu. Hier zie je hoe we je als zakelijke klant in deze tijd zo goed mogelijk en persoonlijk van dienst kunnen blijven.
Goed om te weten: We volgen de richtlijnen van het RIVM. Dat betekent dat onze winkels open zijn op afspraak. En medewerkers thuisblijven als ze verkouden zijn of griep hebben. We vragen jou hetzelfde te doen. Informatie van het RIVM

Veelgestelde vragen van zakelijke klanten

Ook wij doen er alles aan om te voorkomen dat het coronavirus zich verder verspreidt. Daarom zijn onze winkels open op afspraak. En uiteraard kun je gewoon je bankzaken blijven regelen via Mijn SNS en de SNS Mobiel Bankieren app. Ook je persoonlijk adviseur is te bereiken via SNS Eén-tweetje. Verder krijgen we veel vragen over de gevolgen van het coronavirus op allerlei bankzaken. De belangrijkste onderwerpen en informatie verzamelen we hier voor je.

    Hoe werkt SNS Eén-tweetje?

    Hoe werkt SNS Eén-tweetje?

    Voordat je aan de slag gaat met SNS Eén-tweetje, is het handig om te weten wat je nu eigenlijk kunt verwachten in de app.
    Waar kunnen we je bij helpen?

    Waar kunnen we je bij helpen?

    Heb je een vraag? Kijk dan even op onze klantenservice pagina. Bel ons of stuur ons een bericht. We helpen je graag.