Schade doorgegeven, en nu?
- Is de schade groot of ingewikkeld? Dan wordt soms een deskundige ingeschakeld.
- Heeft de verzekeraar meer informatie nodig? Dan hoor je dat vanzelf.
Wil je een product openen en ben je nog geen klant bij SNS? Ga dan naar ASN Bank.
Dan log je nog steeds in bij Mijn SNS of de SNS App om je verzekeringen te bekijken of iets te regelen, zoals wijzigingen doorgeven, je verzekering opzeggen of schade melden. Op sns.nl vind je ook nog belangrijke informatie over je verzekering, zoals de voorwaarden.
Op je polis staat wat je hebt verzekerd en welke voorwaarden voor jou gelden. Bekijk de voorwaarden van de ASN Opstalverzekering.
Heb je een kapotte ruit en is je ruitschade verzekerd? Dan kun je 24/7 bellen met de NN Hersteldesk: 070 - 513 09 45. De reparatiekosten worden door de verzekering vergoed.
Je meldt je schade snel en eenvoudig in Mijn SNS. Dat werkt zo:
Vraag Mijn SNS dan aan en profiteer van de voordelen van online schade melden: