Betalen met de SNS Mobiel Bankieren app

Met de SNS Mobiel Bankieren app maak je makkelijk geld over en reken je online af. Hoe werkt betalen met de app?

Mobiele pincode of digipas

Geld overmaken in de app doe je met je mobiele pincode of met je digipas. Je kunt ook je online aankopen via iDEAL afrekenen met je mobiele pincode of digipas. Je verzint zelf een 5-cijferige mobiele pincode als je de app installeert.

Goed om te weten: Heeft je toestel een vingerafdruksensor? Dan kun je je vingerafdruk ook gebruiken om geld over te maken.

Zo reken je af met iDEAL

Limieten voor betalen met de app

Jij bepaalt hoeveel je per dag maximaal naar anderen kunt overmaken met je mobiele pincode. Dit mag niet meer dan € 1.000 zijn. Wil je meer overmaken dan je daglimiet? Dan gebruik je daarvoor je digipas. Daarmee maak je maximaal € 25.000 per dag over naar rekeningen van anderen.

Met de app maak je natuurlijk ook makkelijk geld over tussen je betaal- en spaarrekeningen. Met je mobiele pincode is dat maximaal € 250.000 per dag.

Wil je meer kunnen overmaken met je mobiele pincode? Je verhoogt je daglimiet tot € 1.000 in de app onder ‘Instellingen’. Je hebt daarvoor je digipas nodig.

Betalen aan onbekenden

Je kunt bedragen tot je daglimiet met je mobiele pincode overmaken naar alle landen in Europa (SEPA-gebied). Ook naar onbekende rekeningen die je nog niet eerder hebt gebruikt in Mijn SNS of de app. Je kunt de optie ‘Betalen aan onbekenden’ aanzetten in de app onder ‘Instellingen’. Je hebt daarvoor je digipas nodig.

Problemen met je mobiele pincode

Mobiele pincode vergeten?

Druk in het inlogscherm op het vraagteken rechtsboven en kies ‘Afmelden’. Je kunt je daarna weer aanmelden en een nieuwe pincode kiezen. Je hebt je digipas of digicode nodig.

Mobiele pincode verkeerd ingetoetst?

Na 3 keer wordt je app tot middernacht geblokkeerd. Na 10 keer wordt de app gedeactiveerd. Je moet je dan weer aanmelden en een nieuwe pincode kiezen. Je hebt je digipas of digicode nodig.

App uitschakelen op afstand

Wil je de app niet langer gebruiken? Of is je toestel kwijt of gestolen? Dan schakel je de app op afstand uit. Log in op Mijn SNS, ga naar ‘Instellingen’ en kies ‘SNS Mobiel Bankieren app afmelden’. Of bel ons: 030 - 633 30 00.

Contactloos betalen met je telefoon?

Heb je een smartphone met Android 5.0 of hoger en een NFC-chip? Download dan ook de SNS  Mobiel Betalen app. Dan betaal je met je telefoon door ‘m gewoon tegen de betaalautomaat te houden.

Meer over contactloos betalen met je telefoon

Alle mogelijkheden op een rij

Alle mogelijkheden op een rij

Wil je meer tips & tricks voor mobiel bankieren? Bekijk wat je allemaal nog meer kunt met de SNS Mobiel Bankieren app.
Ook de app gebruiken?

Ook de app gebruiken?

Ruim 400.000 klanten hebben de app al.

Terug naar boven