Betalen met de SNS Mobiel Bankieren app

Met de SNS Mobiel Bankieren app maak je makkelijk geld over en reken je online af. Hoe werkt betalen met de app?

Mobiele pincode of digipas

Als je de app installeert, kies je zelf een 5-cijferige mobiele pincode. Deze pincode gebruik je als je geld overboekt met de app, of als je online aankopen afrekent met iDeal. Heb je een digipas? Dan kun je deze ook gebruiken om je betalingen te ondertekenen.

Goed om te weten: Heeft je toestel een vingerafdruksensor of gezichtsherkenning? Dan kun je je vingerafdruk of gezichtsscan ook gebruiken om geld over te boeken.

Zo reken je af met iDEAL

Limieten voor betalen met de app

Jij bepaalt hoe je wilt kunnen overboeken: met je mobiele pincode of alleen met je digipas. Kies zelf tot welk bedrag je per dag kunt overboeken met je mobiele pincode. De maximale daglimiet is: € 25.000 en geldt voor alle apparaten die je gebruikt.

Met de app maak je natuurlijk ook makkelijk geld over tussen je betaal- en spaarrekeningen. Met je mobiele pincode is dat maximaal € 250.000 per dag.

Wil je meer kunnen overmaken met je mobiele pincode? Je verhoogt je daglimiet tot € 25.000 in de app onder ‘Instellingen’. Je hebt daarvoor je digipas nodig.

Inloggen met de app bij Mijn SNS

Je kunt niet alles regelen in de app. En soms is het gewoon fijner om iets te bekijken op een groot scherm. Dan gebruik je Mijn SNS. Om in te loggen bij Mijn SNS kun je je digipas of digicode gebruiken, maar ook de app. Je scant dan met de app een QR-code op het inlogscherm van Mijn SNS en toetst vervolgens je mobiele pincode in. Veilig en makkelijk.

Problemen met je mobiele pincode

Mobiele pincode vergeten?

Druk in het inlogscherm op het vraagteken rechtsboven en kies ‘Afmelden’. Je kunt je daarna weer aanmelden en een nieuwe pincode kiezen. Je hebt je digipas of digicode nodig.

Mobiele pincode verkeerd ingetoetst?

Na 3 keer wordt je app tot middernacht geblokkeerd. Na 10 keer wordt de app gedeactiveerd. Je moet je dan weer aanmelden en een nieuwe pincode kiezen. Je hebt je digipas of digicode nodig.

App uitschakelen op afstand

Wil je de app niet langer gebruiken? Of is je toestel kwijt of gestolen? Dan schakel je de app op afstand uit. Log in op Mijn SNS, ga naar ‘Instellingen’ en kies ‘SNS Mobiel Bankieren app afmelden’. Of bel ons: 030 - 633 30 00.

Contactloos betalen met je telefoon?

Heb je een smartphone met Android 5.0 of hoger en een NFC-chip? Download dan ook de SNS  Mobiel Betalen app. Dan betaal je met je telefoon door ‘m gewoon tegen de betaalautomaat te houden.

Meer over contactloos betalen met je telefoon

Alle mogelijkheden op een rij

Alle mogelijkheden op een rij

Wil je meer tips & tricks voor mobiel bankieren? Bekijk wat je allemaal nog meer kunt met de SNS Mobiel Bankieren app.
Ook de app gebruiken?

Ook de app gebruiken?

Ruim 770.000 klanten hebben de app al.