Adres, postadres of telefoonnummer wijzigen

Ik wil iets anders wijzigen

Geef je nieuwe adres, postadres of telefoonnummer aan ons door. Lees hoe je dat het handigst kunt doen.

Alleen voor jezelf?

Een wijziging voor jezelf kun je online doorgeven als je:

  • Inlogt met je digipas en de enige rekeninghouder bent.
  • Inlogt met je digicode en alleen een spaarrekening en/of verzekering hebt.

Het kan ook zo:

Vul het formulier online in, print het, zet je handtekening eronder en stuur het naar ons op.

Nu wijzigen

Verhuis je met meer mensen?

Een wijziging voor jezelf en meerderjarige gezinsleden die klant zijn bij SNS kun je per post doorgeven of je kunt de gevraagde documenten digitaal uploaden.

Goed om te weten
Verhuizen er alleen meerderjarige gezinsleden mee? Als zij zelf inloggen en het formulier invullen, hoeven jullie niet te printen.

Minderjarige kinderen

Verhuizen er minderjarige kinderen mee? Dan moet de ouder of voogd (wettelijk vertegenwoordiger) die aan de rekening is gekoppeld het formulier ondertekenen en een kopie van zijn of haar identiteitsbewijs meesturen.

Nu wijzigen

Handig om te weten

Je mobiele nummer wijzigen

Je wijzigt je mobiele nummer makkelijk in Mijn SNS. Kies in het linkermenu 'Instellingen' en klik onder 'Persoonlijke gegevens' op 'Telefoon'.

Wijzig je mobiele nummer in Mijn SNS

Adres in het buitenland

Woon je in het buitenland? Dan kun je de wijziging alleen doorgeven als je inlogt met je digipas of digicode. Lukt dat niet? Bel ons dan: 030 - 633 30 00. Verhuis je naar het buitenland? Dan kun je inloggen of het formulier printen en versturen. Dat kan digitaal of met de post.

Terug naar boven