Lig jij wakker met vragen of zorgen over geld?

Na Prinsjesdag kunnen we nog steeds niet om de inflatie en de hoge brandstofprijzen heen. Het houdt Nederland dag én nacht bezig. Daarom opent SNS de Wakkerliglijn, voor iedereen die niet kan slapen van de financiële zorgen.

Menselijk geluid

'Als Nederland niet slaapt, dan wij ook niet', geeft Angela Eijlander, directievoorzitter van SNS, aan. 'In deze onzekere tijden, willen we extra benadrukken dat we er zijn. De hele dag én nacht. Het zit in ons DNA om eerst goed te luisteren en dan advies en tips te geven. Al meer dan 200 jaar staat de mens bij ons op de eerste plaats. Op dit moment moet iedereen de zeilen bijzetten en wij kunnen daarbij helpen. We willen niet dat mensen blijven rondlopen met hun vragen of zorgen. Als ze in gesprek gaan, kan er samen gezocht worden naar oplossingen.'

De Wakkerliglijn van SNS

Vanaf woensdag 21 september staan we 24 uur lang klaar voor heel Nederland. Telefonisch via 030- 633 30 00, maar ook via Facebook en Twitter. Na woensdag 21 september blijft SNS iedere werkdag bereikbaar van 8 tot 21 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur. Je kunt ook van maandag tot en met zaterdag binnenlopen in 1 van de ruim 200 winkels door het hele land. Bel ons op 030 - 633 30 00. Ook als je geen klant bent, we helpen je graag.

Oeps! Geen video

Je kunt de video over dit onderwerp niet kijken omdat je een vereiste cookie hebt uitgeschakeld. Toch zien?
Kies een andere cookie-instelling
Of kijk deze video op youtube.com

Je bent niet de enige

Jaarlijks helpen we 600 gezinnen die moeite hebben om rond te komen. Dat zijn vaak gewoon mensen met een baan en een huis. Hoe eerder een klant om hulp vraagt, hoe sneller we kunnen helpen z’n geldzaken weer op orde te brengen.

Dit kun je misschien zelf doen

  • Misschien kun je besparen op je energie-, zorg-, verzekerings- of telefoniekosten. Check regelmatig websites waar je aanbieders kunt vergelijken.
  • Doe de SNS Hypotheekcheck. Dan zie je of je misschien kunt besparen op je hypotheek.
  • Houd bij waar je geld elke maand aan opgaat. Je kunt daarvoor ons online huishoudboekje in Mijn SNS gebruiken.

Over SNS

SNS helpt klanten in het verwezenlijken van doelen en dromen. Samen met hen kijken we naar wat ze nodig hebben – en naar wat hen in de weg staat. Daar gaan we actief mee aan de slag. Alles zodat al onze klanten een eerlijke kans krijgen om tot hun volle potentieel te kunnen groeien. Want wij geloven als iedereen op zijn of haar manier kan groeien, Nederland sterker wordt. We zeggen dan ook; eerst de mens, dan het geld.

Vragen?

Vragen?

Bel of mail ons. Of kom langs in de SNS Winkel.
Verandert jouw situatie?

Verandert jouw situatie?

De kans is groot dat dit invloed heeft op je geldzaken. We helpen je graag op weg met tips en handige informatie.