SNS Beste Klantenservice volgens Consumentenbond

Heel trots zijn we. Want volgens onderzoek van de Consumentenbond is de kwaliteit van de klantenservice bij SNS het best van alle banken. Heel normaal, eigenlijk. En we gaan natuurlijk alles op alles zetten om volgend jaar weer als winnaar uit de bus te komen.

Beste klantenservice

De kwaliteit van de SNS klantenservice is het beste volgens onderzoek van de Consumentenbond.

Bron: Consumentenbond, 2019

Mysteryonderzoekers

Mysteryonderzoekers van de Consumentenbond stelden telefonisch, per e-mail, chat en via Whatsapp 5 verschillende vragen aan 8 banken. De vragen gingen bijvoorbeeld over het terugboeken van een incasso, kosten bij pinnen in het buitenland en overstappen naar een andere bank.

Telefonisch best bereikbaar

Naast kwaliteit keken de onderzoekers naar bereikbaarheid en klanttevredenheid.

Ook daar de toppositie: wij wisten 80% van de telefoontjes binnen 45 seconden te beantwoorden.

Nr. 1 op kwaliteit, bereikbaarheid en klanttevredenheid

SNS scoorde het hoogst op alle onderdelen: kwaliteit, bereikbaarheid en klanttevredenheid. Reden voor een feestje hier. Maar niet te lang natuurlijk, want we willen niemand laten wachten.

Lees het hele artikel op de website van de Consumentenbond

Meer SNS nieuws