SNS Beste Klantenservice volgens Consumentenbond
Beste klantenservice
De kwaliteit van de SNS klantenservice is het beste volgens onderzoek van de Consumentenbond.
Bron: Consumentenbond, 2019
Mysteryonderzoekers
Mysteryonderzoekers van de Consumentenbond stelden telefonisch, per e-mail, chat en via Whatsapp 5 verschillende vragen aan 8 banken. De vragen gingen bijvoorbeeld over het terugboeken van een incasso, kosten bij pinnen in het buitenland en overstappen naar een andere bank.
Telefonisch best bereikbaar
Naast kwaliteit keken de onderzoekers naar bereikbaarheid en klanttevredenheid.
Ook daar de toppositie: wij wisten 80% van de telefoontjes binnen 45 seconden te beantwoorden.
Nr. 1 op kwaliteit, bereikbaarheid en klanttevredenheid
SNS scoorde het hoogst op alle onderdelen: kwaliteit, bereikbaarheid en klanttevredenheid. Reden voor een feestje hier. Maar niet te lang natuurlijk, want we willen niemand laten wachten.