Hypotheekbetaling gemist?

Het kan iedereen een keer gebeuren: er staat niet genoeg geld op je rekening als we je hypotheeklasten willen incasseren. Geen probleem! We proberen het later nog eens. Als het de 2e keer niet lukt, dan krijg je van ons een betaallink om je hypotheek alsnog te betalen.

Je krijgt altijd een seintje

Is het ons niet gelukt om het hypotheekbedrag van je rekening af te schrijven? We laten je dat altijd weten. Je krijgt een brief en een sms van ons.

We proberen het nog een keer

We proberen halverwege de maand nog een keer om het hypotheekbedrag van je rekening af te schrijven. Lukt het ook dan niet? Dan sturen we je een betaallink waarmee je zelf kunt betalen.

Zelf betalen via Mijn SNS of de app

Als het ons halverwege de maand niet is gelukt om het bedrag te incasseren, dan krijg je een betaallink. Die vind je vanaf de 24e tot en met de laatste dag van de maand in Mijn SNS en in de app. Zo kun je makkelijk en eenvoudig betalen.

Bankier je nog niet online? Vraag dan nu Mijn SNS aan

Log in in Mijn SNS of open de app. Je ziet een waarschuwing dat we je hypotheekbetaling nog niet hebben gekregen. Klik op de waarschuwing om te betalen. Je komt dan vanzelf bij de betaallink. Je kunt ook klikken op de link in het bericht in je berichtenbox dat je hierover hebt gekregen.

Wil je met ons overleggen?

Bij de betaallink zie je ook een optie om contact met ons op te nemen. Klik daarop als je een belafspraak met ons wil maken. We bellen je op de dag en het tijdstip dat jij kiest. Je kunt ons ook bellen op 030 - 219 61 70. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.