Hypotheekbetaling gemist?
Je krijgt altijd een seintje
Is het ons niet gelukt om het hypotheekbedrag van je rekening af te schrijven? We laten je dat altijd weten. Je krijgt een brief en een sms van ons.
We proberen het nog een keer
We proberen halverwege de maand nog een keer om het hypotheekbedrag van je rekening af te schrijven. Lukt het ook dan niet? Dan sturen we je een betaallink waarmee je zelf kunt betalen.
Zelf betalen via Mijn SNS of de app
Als het ons halverwege de maand niet is gelukt om het bedrag te incasseren, dan krijg je een betaallink. Die vind je vanaf de 24e tot en met de laatste dag van de maand in Mijn SNS en in de app. Zo kun je makkelijk en eenvoudig betalen.
Bankier je nog niet online? Vraag dan nu Mijn SNS aan
Zo vind je de betaallink
Log in in Mijn SNS of open de app. Je ziet een waarschuwing dat we je hypotheekbetaling nog niet hebben gekregen. Klik op de waarschuwing om te betalen. Je komt dan vanzelf bij de betaallink. Je kunt ook klikken op de link in het bericht in je berichtenbox dat je hierover hebt gekregen.
Wil je met ons overleggen?
Bij de betaallink zie je ook een optie om contact met ons op te nemen. Klik daarop als je een belafspraak met ons wil maken. We bellen je op de dag en het tijdstip dat jij kiest. Je kunt ons ook bellen op 030 - 219 61 70. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.