Hoe wijzig ik mijn ASN Opstalverzekering?
Wil je de samenstelling van je huishouden wijzigen? Of wil je de dekking van je opstalverzekering aanpassen? Dat doe je in Mijn SNS.
Was je tot 1 juli 2025 klant bij SNS met 1 of meer rekeningen of verzekeringen?
Dan log je nog steeds in bij Mijn SNS of de SNS App om je verzekeringen te bekijken of iets te regelen, zoals wijzigingen doorgeven, je verzekering opzeggen of schade melden. Op sns.nl vind je ook nog belangrijke informatie over je verzekering, zoals de voorwaarden.
Mijn SNS
Je past je verzekering snel en eenvoudig aan in Mijn SNS. Dat werkt zo:
- Log in op Mijn SNS
- Ga naar ‘Verzekeren’
- Selecteer de verzekering waarvoor je iets wilt wijzigen
- En kies onder ‘Zelf regelen’ voor ‘Verzekering wijzigen’
Geen Mijn SNS?
Vraag Mijn SNS dan aan en profiteer van de voordelen:
- veilig, gemakkelijk en snel
- je hoeft niets meer met de post op te sturen
- je bent niet gebonden aan kantoortijden en kunt je schade 24/7 doorgeven
Hulp nodig?
Bel ons: 070 - 35 69 335. Of kom langs in een ASN-winkel. We helpen je graag met het aanpassen van je verzekering.