Schade aan auto melden

Is je auto beschadigd, bijvoorbeeld door inbraak, brand, storm, hagel of vandalisme? Of ben je ergens tegenaan gereden? Bekijk of je hiervoor bent verzekerd en hoe je je schade doorgeeft.

Direct naar Mijn SNS

Andere schade melden

Op je polis staat wat je hebt verzekerd en welke voorwaarden voor jou gelden. Bekijk de voorwaarden van de SNS Autoverzekering.

Ruit kapot? Laat 'm meteen repareren

Ben je WA Plus of All risk verzekerd? Dan is een kapotte ruit altijd verzekerd. Laat je ruit meteen repareren door een bedrijf dat is aangesloten bij Glasgarant. De reparatiekosten worden meteen aan Glasgarant betaald. Je hoeft dus niets voor te schieten. Moet de ruit worden gemaakt of worden vervangen? Dan kan je een eigen risico hebben.

Laat je je ruit bij een ander bedrijf herstellen? Kijk altijd op je polisblad en in de voorwaarden hoeveel  eigen risico je moet betalen.

Mijn SNS

Je meldt je schade snel en eenvoudig in Mijn SNS. Dat werkt zo:

  • Log in op Mijn SNS
  • Ga naar ‘Verzekeren’
  • Selecteer de verzekering waarvoor je schade wilt melden
  • En kies onder ‘Zelf regelen’ voor ‘Schade melden’

    Direct naar Mijn SNS

      Geen Mijn SNS?

      Vraag Mijn SNS dan aan en profiteer van de voordelen van online schade melden:

      • veilig, gemakkelijk en snel
      • je hoeft niets meer met de post op te sturen
      • je online schademelding kan sneller worden afgehandeld dan via een schadeformulier

      Heb je bij ons ook een spaar- en/of betaalrekening? Dan kun je Mijn SNS online aanvragen. Heb je alleen een verzekering? Bel ons dan: 030 - 633 30 00.

      Hulp nodig?

      Wat gebeurt er als je je schade hebt doorgegeven?

      • Is de schade groot of ingewikkeld? Dan wordt soms een deskundige ingeschakeld.
      • Heeft de verzekeraar meer informatie nodig? Dan hoor je dat vanzelf.