Wat gebeurt er als je je schade hebt doorgegeven?
- Is de schade groot of ingewikkeld? Dan wordt soms een deskundige ingeschakeld.
- Heeft de verzekeraar meer informatie nodig? Dan hoor je dat vanzelf.
Dan log je nog steeds in bij Mijn SNS of de SNS App om je verzekeringen te bekijken of iets te regelen, zoals wijzigingen doorgeven, je verzekering opzeggen of schade melden. Op sns.nl vind je ook nog belangrijke informatie over je verzekering, zoals de voorwaarden.
Op je polis staat wat je hebt verzekerd en welke voorwaarden voor jou gelden. Bekijk de voorwaarden van de ASN Autoverzekering.
Ben je WA Plus of All risk verzekerd? Dan is een kapotte ruit altijd verzekerd. Laat je ruit meteen repareren door een bedrijf dat is aangesloten bij Glasgarant. De reparatiekosten worden meteen aan Glasgarant betaald. Je hoeft dus niets voor te schieten. Moet de ruit worden gemaakt of worden vervangen? Dan kan je een eigen risico hebben.
Laat je je ruit bij een ander bedrijf herstellen? Kijk altijd op je polisblad en in de voorwaarden hoeveel eigen risico je moet betalen.
Je meldt je schade snel en eenvoudig in Mijn SNS. Dat werkt zo:
Vraag Mijn SNS dan aan en profiteer van de voordelen van online schade melden: