Andere schade melden
Heb je een aanrijding gehad? Bekijk of je bent verzekerd en hoe je de schade doorgeeft.
Op je polis staat hoe je bent verzekerd en welke voorwaarden voor jou gelden. Bekijk de voorwaarden van SNS Autoverzekering.
Zo meld je schade
Je kunt de schade op 4 manieren doorgeven:
1. Mijn SNS:
Je meldt je schade snel en eenvoudig in Mijn SNS. Dat werkt zo:
- Log in op Mijn SNS
- Ga naar ‘Zelf regelen’
- En kies voor ‘Schade melden’
Direct naar Mijn SNS
2. Online: Ga naar mobielschademelden.nl of gebruik de app Mobielschademelden.nl.
Naar mobielschademelden.nl
3. E-mail:
Meld je schade met het Europees Schadeformulier.
Tip: Stuur je veel of grote bijlagen mee? Doe dit dan het liefst via meerdere e-mails. Om je gegevens veilig te verwerken, kunnen we geen bestanden ontvangen via cloudoplossingen zoals Dropbox, Google Drive of WeTransfer.
4. Per post:
Stuur je ingevulde schadeformulier en alle stukken naar:
Nationale-Nederlanden
t.a.v. Afdeling SNS Schadebehandeling
Antwoordnummer 5476
3000 VB Rotterdam
Nationale-Nederlanden behandelt je schade.
Lees hoe dit zit
Lukt het je niet om schade meteen te melden? Noteer bij een aanrijding dan wel alvast deze gegevens:
- Naam, adres, kenteken en verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij.
- Namen en adressen van eventuele getuigen.
Hulp nodig?
Bel ons: 030 - 633 30 00. We zijn op werkdagen bereikbaar van 8 tot 21 uur en op zaterdag van 9 tot 16 uur. Of kom langs in een SNS Winkel.
Wat gebeurt er als je je schade hebt doorgegeven?
- Je krijgt een e-mail met daarin een reactie en een schadenummer. Gebruik dit nummer als je een vraag hebt over je schademelding.
- Is de schade groot of ingewikkeld? Dan wordt soms een deskundige ingeschakeld.
- Soms is er meer informatie nodig. Bijvoorbeeld een extra toelichting bij diefstal.
Tips als je autoschade hebt