Je saldo opvragen
Bellen naar de klantenservice om je saldo op te vragen heeft geen zin. Onze medewerkers mogen deze informatie niet geven.
Met Mijn SNS
Om je saldo en je bij – en afschrijvingen te bekijken log je in op Mijn SNS.
Nog geen Mijn SNS? Lees meer en vraag het aan
Met de app
Zit je op je mobiel of tablet? Dan weet je helemáál snel hoe het ervoor staat! Druk gewoon linksonder in onze app een paar seconden op de knop ‘Saldo’. Of log in met je mobiele pincode voor een overzicht van al je rekeningen.
Lees meer over de SNS Mobiel Bankieren app en download ‘m meteen
Met de saldolijn
Lukt inloggen (even) niet? Dan kun je ook de saldolijn bellen. Als je het nummer belt, hoor je wat je saldo is en wat je laatste bij- en afschrijvingen zijn. Je hebt wel eerst een tincode nodig. Als je ‘m nu aanvraagt, krijg je die binnen 5 werkdagen opgestuurd. Het nummer is 030 - 633 30 36 (24 uur per dag bereikbaar).
Lees meer over telefonisch bankieren met je tincode of vraag er 1 aan
Bij de geldautomaat
Je kunt ook bij een SNS Geldautomaat je saldo opvragen, ook als je geen geld opneemt. Of bij een geldautomaat van Geldmaat. Je herkent deze aan de opvallende gele kleur.
Attenties
Als je een attentie instelt voor je rekening, krijg je een e-mail of sms als je saldo verandert. Zo weet je wat er op je rekening gebeurt, zonder steeds in te loggen. De berichtjes kosten je niets extra. Zo stel je een attentie in

