Je saldo opvragen

Wachten op je rekeningafschrift is helemaal niet nodig. Er zijn snellere manieren om te weten hoeveel geld er op je rekening staat.
Goed om te weten
Bellen naar de klantenservice om je saldo op te vragen heeft geen zin. Onze medewerkers mogen deze informatie niet geven.

Met internetbankieren (Mijn SNS)

Om je saldo en je bij – en afschijvingen te bekijken log je in op Mijn SNS.

Log in op Mijn SNS

Nog geen Mijn SNS? Lees meer en vraag het aan

Met de app

Zit je op je mobiel of tablet? Dan weet je helemáál snel hoe het ervoor staat! Druk gewoon linksonder in onze app op de knop ‘Saldo’. Of log in met je mobiele pincode voor een overzicht van al je rekeningen.

Lees meer over de SNS Mobiel Bankieren app en download ‘m meteen

Met de saldolijn

Lukt inloggen (even) niet? Dan kun je ook de saldolijn bellen. Als je het nummer belt, hoor je wat je saldo is en wat je laatste bij- en afschrijvingen zijn. Je hebt wel eerst een tincode nodig. Als je ‘m nu aanvraagt, krijg je die binnen 5 werkdagen opgestuurd. Het nummer is 030 - 633 30 36 (24 uur per dag bereikbaar).

Lees meer over telefonisch bankieren met je tincode of vraag er 1 aan

Bij de geldautomaat

Natuurlijk kun je ook bij een SNS Geldautomaat je saldo opvragen, ook als je geen geld opneemt. Onze automaten vind je onder andere in de HEMA. Je kunt er terecht zo lang de winkel open is.

Zoek een geldautomaat

Als je een attentie instelt voor je betaalrekening krijg je een e-mail of sms als je saldo verandert. Zo weet je wat er op je rekening gebeurt, zonder steeds in te loggen. De berichtjes kosten je niets extra.

Attenties

Als je een attentie instelt voor je rekening, krijg je een e-mail of sms als je saldo verandert. Zo weet je wat er op je rekening gebeurt, zonder steeds in te loggen. Zo stel je een attentie in

Naar je saldo

Naar je saldo

Bekijk meteen je saldo en de laatste bij- en afschrijvingen
Meteen instellen?

Meteen instellen?

Regel je attenties in Mijn SNS.

Terug naar boven