tekst browser
SNS Bank

Geef je mening

Je SNS Wereldpas is kwijt, gestolen, geblokkeerd of kapot

Bekijk wat je in jouw situatie kunt doen.



Kwijt of gestolen

SNS Wereldpas kwijt of gestolen

Meld verlies of diefstal meteen. We blokkeren je pas dan direct.

Betaalpas blokkeren
Binnenland: SNS Klantenservice
Op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur
Op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur
Bel 030 - 633 30 00

Buiten openingstijden
Bankpassen Meldcentrale
Bel 0800 – 03 13 (gratis)
Buitenland: SNS Klantenservice
Op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur
Op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur
Bel +31 30 633 30 00

Buiten openingstijden
Bankpassen Meldcentrale
Bel +31 30 283 53 72

Geld op je chipknip

Het saldo dat op je chipknip stond, kun je vergelijken met kleingeld in je portemonnee. Het is van je rekening geschreven en digitaal op de chipknip geladen. Ben je je betaalpas kwijt of is de pas gestolen? Dan kun je het tegoed dat nog op je chipknip staat, terug laten storten op je betaalrekening.
Chipknipsaldo terugstorten

Pas kwijt of gestolen in het buitenland?

Is je pas kwijt of gestolen tijdens je verblijf in het buitenland? En heb je geen andere mogelijkheden meer om aan geld te komen? Neem dan contact met ons op via +31 26 400 10 55. Bepreek hoeveel geld je nodig hebt en waar je het geld kunt ophalen. Je kunt alleen gebruikmaken van Emergency Cash als je je verloren pas hebt laten blokkeren.
Meer over Emergency Cash

Een nieuwe SNS Wereldpas aanvragen

Een SNS Wereldpas is gratis. Een SNS Persoonlijke Wereldpas (met eigen foto) kost € 8,50.

Haal een tijdelijke betaalpas

Heb je een nieuwe betaalpas aangevraagd? Dan heb je hem binnen 5 werkdagen in huis. In de tussentijd kun je pinnen met een SNS Servicepas. Die ligt voor je klaar bij een SNS Winkel.

Meer over de tijdelijke betaalpas

Je betaalpas ingeslikt door een geldautomaat?

De geldautomaat heeft je betaalpas ingeslikt uit veiligheidsredenen. Het beveiligingsmechanisme treedt in de volgende gevallen in werking:

  • als je 3 keer een verkeerde pincode hebt ingetoetst
  • als je je pas hebt laten blokkeren (op eigen verzoek)
  • als je je betaalpas niet op tijd uit de automaat haalt
  • als de pas beschadigd is

Wat moet ik doen als mijn pas is ingeslikt?

Neem contact met ons op via 030 - 633 30 00.

Geblokkeerd

SNS Wereldpas geblokkeerd

Pincode 3 keer fout ingetoetst

Is je betaalpas geblokkeerd, omdat je 3 keer een verkeerde pincode hebt ingetoetst? Vul dan het formulier SNS Wereldpas deblokkeren in. Of ga naar een SNS Winkel. Je kunt daarna meteen weer pinnen met je eigen pincode.

SNS Wereldpas deblokkerenZoek een SNS Winkel

SNS Wereldpas geblokkeerd na verlies of diefstal

Is je betaalpas geblokkeerd na verlies of diefstal en is je pas weer terecht? Met het online formulier SNS Wereldpas deblokkeren kun je je betaalpas zelf deblokkeren. Dat kan tot 14 dagen na de blokkering.

Is je pas langer dan 14 dagen geblokkeerd? Dan kan deze niet meer gedeblokkeerd worden. Vraag dan een nieuwe pas aan met het online formulier Betaalpas aanvragen. Je ontvangt een nieuwe pincode.

SNS Wereldpas deblokkerenSNS Wereldpas aanvragen

Een nieuwe SNS Wereldpas aanvragen

Een SNS Wereldpas is gratis. Een SNS Persoonlijke Wereldpas (met eigen foto) kost € 8,50.

Haal een tijdelijke betaalpas

Heb je een nieuwe betaalpas aangevraagd? Dan heb je hem binnen 5 werkdagen in huis. In de tussentijd kun je pinnen met een SNS Servicepas. Die ligt voor je klaar bij een SNS Winkel.

Meer over de tijdelijke betaalpas

Kapot

SNS Wereldpas kapot

Is je SNS Wereldpas kapot? Bestel dan een nieuwe pas via het online formulier SNS Wereldpas aanvragen. Houd bij het aanvragen je betaalpas bij de hand, zodat je de juiste pas in het formulier selecteert. Je krijgt een vervangende pas toegestuurd. Je pincode blijft hetzelfde.

Een nieuwe SNS Wereldpas aanvragen

Een SNS Wereldpas is gratis. Een SNS Persoonlijke Wereldpas (met eigen foto) kost € 8,50.

Geld op je chipknip

Het saldo dat op je chipknip stond, kun je vergelijken met kleingeld in je portemonnee. Het is van je rekening geschreven en digitaal op de chipknip geladen. Is je pas kapot? Dan kun je het tegoed dat op je chipknip staat, terug laten storten op je betaalrekening.
Chipknipsaldo terugstorten

Haal een tijdelijke betaalpas

Heb je een nieuwe betaalpas aangevraagd? Dan heb je hem binnen 5 werkdagen in huis. In de tussentijd kun je pinnen met een SNS Servicepas. Die ligt voor je klaar bij een SNS Winkel.

Meer over de tijdelijke betaalpas