Handig: attentie bij je betaalrekening
Stel een attentie in
- Je regelt je attenties in Mijn SNS of met de SNS Mobiel Bankieren app.
- Log in.
- Ga naar 'Instellingen' (in de app ga je eerst naar 'Berichten').
- Kies voor 'Attenties instellen'.
De berichtjes kosten je niets extra. Je kunt ze ook instellen voor je spaarrekening, als die gekoppeld is aan een betaalrekening bij SNS.
Alle attenties op een rij
Saldo-attentie
Met een saldo-attentie krijg je een e-mail of sms als het saldo op je betaalrekening een onder- of bovengrens bereikt. Zo kun je bijvoorbeeld voorkomen dat je rood komt te staan. Deze attentie werkt niet op een spaarrekening.
Transactie-attentie
Met deze attentie krijg je een e-mail of sms als een bedrag van een bepaalde betaal- of spaarrekening van of naar je betaalrekening wordt overgeboekt. Bijvoorbeeld als je salaris is gestort.
Incasso-attentie
Krijg een e-mail als een bedrag met een incasso van je betaalrekening afgeschreven gaat worden.
Betaling niet gelukt?
Je krijgt een e-mail of sms als het ons niet is gelukt om een ingeplande overboeking te verwerken. Bijvoorbeeld omdat er niet genoeg geld op je rekening staat.
Is een spoedbetaling gestort?
Krijg een e-mail of sms als er een spoedopdracht op je rekening wordt bijgeschreven.

