Verder als nieuwe klant
1. Download de SNS App
2. Identificeer jezelf
Houd je Nederlandse paspoort of identiteitskaart bij de hand. Met een rijbewijs kun je je niet identificeren.
Kun je de app niet gebruiken?
Lukt het niet? Kom dan even samen langs een ASN-winkel. Neem de koppelcode uit de e-mail en je identiteitsbewijs dan mee.
Ben je al klant?
Heb je al een SNS Hypotheek of rekening bij ons? Dan hoef je je niet meer te identificeren. Vul de koppelcode dan in op de website, en volg de stappen.
Veelgestelde vragen
-
Lukt het identificeren in de app niet? Geen probleem! Kom dan even samen met de rekeninghouder naar een ASN Winkel. Daar kun je gewoon even binnenlopen. Neem dan ook de koppelcode uit de e-mail en je identiteitsbewijs mee.
-
De nieuwe app werkt voor de veiligheid alleen op toestellen met Android 8.0 of hoger, of iOS 14.0 of hoger. Heb je een NFC-chip in je apparaat? Dan kun je jezelf meteen identificeren.
-
We zijn verplicht iedereen te identificeren die nieuwe klant wordt. Zo houden we jouw en onze bankzaken veilig.
-
- Deze koppelcode is 14 dagen geldig. Is de koppelcode verlopen? De rekeninghouder moet je dan opnieuw toevoegen.
- Ben je al klant? Let er dan op dat je inlogt met je eigen inlogmiddel.
Kom je er niet uit? We helpen je graag in de ASN-winkel bij jou in de buurt. Kom dan samen met de rekeninghouder even langs. Vergeet niet je identiteitsbewijs mee te nemen.