Waar ben je naar op zoek?

Resultaten voor: 'E 소액결제현금화 「tktaka1,com」 티켓타카 F 소액결제현금화 전문 플랫폼 이용료⛸ropiness/'

100 resultaten gevonden

Vanaf 1 search_until 10
  1. E-mailadres wijzigen

    Heb je een nieuw e-mailadres? Geef het aan ons door.
  2. Handig: attentie bij je zakelijke rekening

    Met een attentie bij je zakelijke rekening, krijg je een e-mail of sms als je saldo verandert. Lees hoe het werkt.
  3. Bedrijfsgegevens wijzigen

    Verandert de naam, het adres, telefoonnummer of e-mailadres van je bedrijf? Geef het aan ons door.
  4. Neem contact met ons op

    Heb je een vraag over zakelijke producten? Bel ons, stuur een mail, stel je vraag via social media of kom langs.
  5. Kosten klantonderzoek

    Heb je een zakelijke betaal- en/of spaarrekening bij ons? Dan betaal je een vast bedrag per maand voor de kosten van klantonderzoek.
  6. Hoe herken je phishing?

    Hoe herken je phishing? Phishing kan via elk middel waarmee een link verstuurd kan worden. Dus ook via een sms’je, WhatsApp of websites met een berichtenfunctie. Ze overtuigen je om op een link te klikken en je gegevens achter te laten.
  7. Je boekhoudpakket koppelen aan je zakelijke rekening SNS

    Je boekhoudpakket koppelen aan je zakelijke rekening? Dat kan bij SNS in veel gevallen. En het worden er meer.
  8. Einde acceptgiro

    Vanaf 1 juni 2023 verwerken banken geen Acceptgiro’s meer. Lees hier wat de alternatieve zijn.
  9. SNS Betaalpas zakelijke rekening activeren

    Een nieuwe betaalpas gekregen voor je zakelijke rekening? Activeer ’m eerst voordat je de pas gaat gebruiken. Bekijk hoe je dat doet.
  10. Know your customer

    Kosten klantonderzoek: Know your customer Net als jij willen we graag weten met wie we zakendoen. Daarom doen we klantonderzoek en monitoren we transacties van klanten. Het kennen van onze klanten noemen we Know Your Customer (KYC).  Kosten van klantonderzoek stijgen De kosten van klantonderzoek zijn de afgelopen jaren flink gestegen doordat we hiervoor steeds meer medewerkers