SNS betaalpas activeren zakelijke rekening

Een nieuwe pinpas gekregen voor je zakelijke rekening? Voor de veiligheid kun je deze niet meteen gebruiken. Je moet de pas eerst nog even activeren.

Activeer 'm zo

Als de nieuwe SNS betaalpas pas je oude pas van je zakelijke rekening vervangt, omdat deze is verlopen, activeer je je nieuwe zakelijke betaalpas door de eerste betaling te doen met je pincode. Daarna kun je er ook contactloos mee betalen.

Is dit je 1e SNS betaalpas of is je oude pas gestolen of ben je deze verloren? Dan kun je de zakelijke pinpas op verschillende manieren activeren:

1. Heb je een ZZP Rekening?

Dan kun je de betaalpas zelf activeren in de app of Mijn SNS Zakelijk

2. In een SNS Winkel

Ga naar een SNS Winkel bij je in de buurt. We activeren dan meteen je pas. Neem een geldig identiteitsbewijs mee.

3. Met de antwoordstrook

Onderteken de antwoordstrook die je bij de brief hebt gekregen. Hebben we je antwoordstrook binnen? Dan activeren we je zakelijke betaalpas binnen 5 werkdagen.

Let op! Je vindt de antwoordstrook op de achterkant van de brief.

Kom je er niet uit?

Bel onze klantenservice op 030 - 633 30 02. De medewerker aan de telefoon mailt je een formulier en vraagt je dit te printen, ondertekenen en terug te sturen. Hebben we het formulier ontvangen? Dan activeren we je pinpas binnen 1 werkdag.

Zakelijke betaalpas activeren

Zakelijke betaalpas activeren

Heb je een ZZP Rekening? Dan kun je je betaalpas zelf online activeren.
Een zakelijke vraag?

Een zakelijke vraag?

Neem contact met ons op. We helpen je graag.