Klacht indienen als zakelijke klant

We willen graag dat je tevreden bent. Heb je een klacht? Laat het ons zo snel mogelijk weten, dan gaan we op zoek naar een oplossing.

Hoe dien je een klacht in?

Je kunt je klacht op verschillende manieren aan ons doorgeven:

Veel problemen kunnen we meteen oplossen. Bijvoorbeeld als er iets mis is gegaan met een overboeking, incasso of je betaalpas. Bel ons: 030 - 633 30 02. Of neem contact op via WhatsApp: 06 – 51 04 44 21.

Wat doen we met je klacht?

Als je een klacht hebt ingediend, gaan we op zoek naar een goede oplossing. Soms kunnen we je klacht meteen oplossen. Lukt dat niet, dan zetten we je klacht door binnen SNS. Je krijgt binnen 10 dagen een inhoudelijke reactie. Kunnen we je klacht niet oplossen? Dan leggen we altijd uit waarom.

Niet tevreden met onze reactie

Ben je niet tevreden met de reactie op je klacht? Dan kun je binnen 3 maanden nadat je reactie van ons hebt gekregen in beroep gaan. Daarvoor dien je je klacht opnieuw in bij de afdeling Beroepszaken met het Klachtenformulier Beroepszaken.

Wat doet de afdeling Beroepszaken?

Misschien hebben we iets over het hoofd gezien of kunnen we je klacht alsnog oplossen. De afdeling Beroepszaken bekijkt de reactie die we je eerder hebben gegeven en beoordeelt je klacht opnieuw.

We doen ons best om je binnen 30 dagen een inhoudelijke reactie te geven. Duurt het langer? Dan laten we dat aan je weten.

Kom je liever bij ons langs?

Kom je liever bij ons langs?

Je kunt naar 1 van de bijna 200 SNS Winkels. We helpen je graag.
Een zakelijke vraag?

Een zakelijke vraag?

Neem contact met ons op. We helpen je graag.



Terug naar boven