Je (nieuwe) zakelijke digipas aanvragen

Wil je een zakelijke digipas aanvragen om in te kunnen loggen en te bankieren in Mijn SNS Zakelijk? Lees hier hoe je aan een digipas komt.

Standaard bij een zakelijke rekening

Een digipas krijg je bij een spaar- of betaalrekening. Heb je die nog niet? Open een betaalrekening en je krijgt automatisch een digipas.

Kies je betaalrekening

Ontdek SNS Zakelijk Sparen

Meer over de zakelijke digipas

Vervangende digipas aanvragen

Heb je een digipas maar kun je hem niet gebruiken? Bijvoorbeeld omdat de batterij leeg is, je geen pincode kunt invoeren of omdat je hem kwijt bent? Volg dan de stappen bij Probleem met je zakelijke digipas oplossen.

Goed om te weten:
Woon je in het buitenland? Dan sturen we je digipas aangetekend op.

Extra digipas aanvragen voor iemand anders?

Heb je iemand gevolmachtigd voor je  SNS Zakenrekening? En wil je voor diegene een eigen digipas aanvragen? Gebruik dan het formulier hieronder.

Als je overstapt op internetbankieren

Heb je al een betaalrekening maar nog geen internetbankieren? Dan vraag je geen digipas maar Mijn SNS Zakelijk aan. Daarbij krijg je een digipas en kun je internetbankieren en de SNS Mobiel Bankieren app gebruiken.

Mijn SNS Zakelijk aanvragen

Vragen over een nieuwe digipas

Hoe lang duurt het voordat ik mijn vervangende digipas heb?

Binnen 4 werkdagen heb je je nieuwe digipas op je bureau.

Wat doe ik met mijn oude digipas?

We hergebruiken je oude digipas. Lever je oude digipas daarom in bij de SNS Winkel bij jou in de buurt. Om fraude te voorkomen: we halen je digipas niet bij je op. Geef je oude digipas dus nooit af aan iemand die er om vraagt.

Hoe krijg ik de digipas?

Je digipas laten we bezorgen door PostNL.

Probleem met je zakelijke digipas

Probleem met je zakelijke digipas

Kun je niet inloggen of zie je een melding? Ontdek hoe je het probleem oplost.

Terug naar boven