Hoeveel kun je per dag overmaken met je zakelijke digipas?

Je kunt met je digipas in Mijn SNS Zakelijk een maximumbedrag per dag overschrijven. Dit bedrag kun je voor even of altijd verhogen of verlagen.

Dit mag je maximaal overboeken met je digipas

Maximum bedrag
Tussen eigen rekeningen Onbeperkt
Naar rekeningen van een ander € 25.000

Limiet veranderen

Je kunt de daglimiet voor geld overmaken naar een rekening van een ander voor 14 dagen of blijvend verhogen naar € 500.000. Je limiet is meestal binnen 1 werkdag aangepast.

Goed om te weten: Soms kan het wat langer duren. Wijzig je limiet daarom ruim op tijd als je het op een bepaalde datum nodig hebt.

Tip: houd de volgende nummers vast bij de hand:

  • Je rekeningnummer
  • Je KvK-nummer (deze vind je op kvk.nl)

Nu regelen: Daglimiet van je zakelijke digipas wijzigen

Hoger bedrag?

Wil je een hogere limiet? Bel dan even met onze klantenservice op 030 - 633 30 02.

Je daglimiet bekijken in Mijn SNS

De daglimiet van je digipas staat in Mijn SNS onder Ondersteuning - Rekening en digipasnaam - Onderhoud digipassen. Daar zie je hoeveel je vandaag nog kunt overmaken.

Alle overschrijvingen die je vandaag met je digipas ondertekent, tellen mee voor je limiet van vandaag. Dat geldt ook voor de overschrijvingen die je hebt ingepland.

Nu daglimiet zakelijke digipas wijzigen

Nu daglimiet zakelijke digipas wijzigen

Log in met je digipas en wijzig de daglimiet van je digipas online. Binnen 1 werkdag is je limiet aangepast.
Meer informatie over de zakelijke digipas

Meer informatie over de zakelijke digipas

Hoe gebruik je de digipas, wat zijn de limieten en hoe los je problemen met je digipas op?