Zakelijk betalen met de SNS Mobiel Bankieren app

Met de SNS Mobiel Bankieren app maak je makkelijk geld over en reken je online af. Hoe werkt betalen met de app?

Mobiele pincode of digipas

Geld overmaken in de app doe je met je mobiele pincode of met je digipas. Je kunt ook je online aankopen via iDEAL afrekenen met je pincode of digipas. Je kiest zelf een 5-cijferige mobiele pincode als je de app installeert.

Goed om te weten
Heeft je toestel een vingerafdruksensor? Dan kun je je vingerafdruk ook gebruiken om geld over te maken.

Limieten voor betalen met de app

Jij bepaalt hoeveel je per dag maximaal naar anderen kunt overmaken met je mobiele pincode. Dit mag niet meer dan € 1.000 zijn. Wil je meer overmaken dan je daglimiet? Dan gebruik je daarvoor je zakelijke digipas. De daglimiet van je zakelijke digipas kun je aanpassen in Mijn SNS Zakelijk.

Met de app maak je natuurlijk ook makkelijk geld over tussen je betaal- en spaarrekening. Met je mobiele pincode is dat maximaal € 250.000 per dag.

Wil je meer kunnen overmaken met je mobiele pincode? Je verhoogt je daglimiet tot € 1.000 in de app onder ‘Instellingen’. Je hebt daarvoor je digipas nodig.

Betalen aan onbekenden

Je kunt bedragen tot je daglimiet met je mobiele pincode overmaken naar alle landen in Europa (SEPA-gebied). Ook naar onbekende rekeningen die je nog niet eerder hebt gebruikt in Mijn SNS Zakelijk of de app. Je kunt de optie ‘Betalen aan onbekenden’ aanzetten in de app onder ‘Instellingen’. Je hebt daarvoor je zakelijke digipas nodig.

Op het particuliere deel van de website lees je meer over het SEPA-gebied.

Problemen met je mobiele pincode

Mobiele pincode vergeten?

Druk in het inlogscherm op het vraagteken rechtsboven en kies ‘Afmelden’. Je kunt je daarna weer aanmelden en een nieuwe pincode kiezen. Je hebt je zakelijke digipas nodig.

Mobiele pincode verkeerd ingetoetst?

Na 3 keer wordt je app tot middernacht geblokkeerd. Na 10 keer wordt de app gedeactiveerd. Je moet je dan weer aanmelden en een nieuwe pincode kiezen. Je hebt je zakelijke digipas nodig.

App uitschakelen op afstand

Wil je de app niet langer gebruiken. Of is je toestel kwijt of gestolen? Dan schakel je de app op afstand uit. Log in op Mijn SNS Zakelijk, ga naar ‘Instellingen’ en kies ‘Mobiel toestel afmelden’. Of bel ons: 030 - 633 30 02.

Meer zakelijke tips & tricks?

Meer zakelijke tips & tricks?

Wil je meer tips & tricks voor zakelijk mobiel bankieren? Bekijk wat je allemaal nog meer kunt met de SNS Mobiel Bankieren app.
Zakelijk bankieren op je mobiel of tablet

Zakelijk bankieren op je mobiel of tablet

Met de SNS Mobiel Bankieren app regel je je bankzaken waar en wanneer jij dat wilt.



Terug naar boven