Mijn zakelijke digipas geeft een melding

Andere problemen met je zakelijke digipas

Fail 1, 2, 3 of 4

Je hebt 1, 2, 3 of 4 keer de verkeerde code ingevoerd. Probeer het nog een keer. Na 5x zie je LOCK PIN en 7 cijfers staan. Vraag daarna een deblokkeringscode aan.

Fail 5 of een 7-cijferige code en de melding LOCK PIN

Je digipas is geblokkeerd. Je kunt hem alleen deblokkeren met een code die je van ons krijgt.

Deblokkeringscode aanvragen

Disabled, 00000 of het serienummer van je digipas

Je digipas is niet meer te gebruiken. Vraag een nieuwe digipas aan.

Batt 1, 2, 3, 4, 5, of Batt low

De batterij van je digipas is bijna leeg. Vraag een nieuwe digipas aan. We blokkeren je oude zodra we de aanvraag hebben verwerkt. De nieuwe digipas en de activeringscode hiervoor krijg je los van elkaar met de post toegestuurd. Houd er daarom rekening mee dat je een paar dagen geen werkende digipas hebt.

Wil je een nieuwe digipas aanvragen? Gebruik dan dit formulier.

IPIN

Je digipas is nog niet geactiveerd.

Heb je de brief met de activeringscode nog?  In de brief vind je de activeringscode en lees je hoe je de digipas activeert. Heb je de brief niet of kom je er niet uit? Bel dan onze klantenservice 030 - 633 30 00.

Button

De melding 'button' betekent dat een van de knopjes vast zit. Probeer het knopje los te krijgen. Werkt dit niet, vraag dan een nieuwe digipas aan.