Digipas deblokkeren

  1. Gegevens digipas invullen
  2. Bedrijfsgegevens invullen
  3. Controleren en verzenden
  4. Gegevens afdrukken
Gegevens digipas invullen

Geef aan wat er aan de hand is met uw digipas.

Uw digipas

Uw digipas werkt niet
We proberen uw digipas in orde te maken. Lukt dat niet? Dan krijgt u snel een nieuwe digipas.

Als er LOCK PIN op je digipas staat en een code van 7 cijfers, betekent het dat uw digipas geblokkeerd is. U kunt de digipas met dit formulier deblokkeren. Staat er iets anders of niets, dan heeft u een nieuwe digipas nodig. Met dit formulier kunt u een nieuwe digipas aanvragen.

Uw digipas toont de melding PIN of LOCK PIN

Hoe verwijdert u de melding PIN?
Staat er in het scherm van uw digipas de code PIN? Voer opnieuw uw pincode in. Ga door tot de melding LOCK PIN verschijnt.

Hoe verwijdert u de melding LOCK PIN?
Staat er in het scherm van uw digipas de code LOCK PIN? Druk op het driehoekje.

We deblokkeren uw digipas
Uw digipas is geblokkeerd geraakt. We hebben de volgende gegevens nodig om uw digipas te deblokkeren.

Het serienummer van uw digipas staat achterop de digipas. Vul het nummer in zonder spaties, punten of streepjes.
Bekijk het scherm van uw digipas. Onder de melding LOCK PIN staan 7 cijfers. Vul deze cijfers in.

Terug naar boven