Je gebruikt een oude versie van Internet Explorer. Met deze oudere browser van Microsoft werkt niet alles op onze site even goed. Stap dus over op een nieuwe browser. Sorry voor het ongemak.
Geef aan wat er aan de hand is met uw digipas.
Nieuwe pas aanvragen U moet een nieuwe digipas aanvragen, hiervoor kunt u gebruik maken van het formulier Vervangende digipas aanvragen
Uw digipas werkt nietWe proberen uw digipas in orde te maken. Lukt dat niet? Dan krijgt u snel een nieuwe digipas.
Uw digipas toont de melding PIN of LOCK PIN Hoe verwijdert u de melding PIN? Staat er in het scherm van uw digipas de code PIN? Voer opnieuw uw pincode in. Ga door tot de melding LOCK PIN verschijnt. Hoe verwijdert u de melding LOCK PIN? Staat er in het scherm van uw digipas de code LOCK PIN? Druk op het driehoekje.
We deblokkeren uw digipas Uw digipas is geblokkeerd geraakt. We hebben de volgende gegevens nodig om uw digipas te deblokkeren.
Nieuwe pas aanvragen We kunnen uw huidige digipas niet in orde maken. U moet een nieuwe digipas aanvragen, hiervoor kunt u gebruik maken van het formulier Vervangende digipas aanvragen