SNS Mobiel Bankieren app werkt alleen met 1 digipas

Je kunt de SNS Mobiel Bankieren app alleen gebruiken als er niet meer dan 1 digipas aan je zakelijke rekening is gekoppeld. Anders krijg je een foutmelding. Lees wat je kunt doen.

Foutmelding in de app

Is er meer dan 1 digipas gekoppeld aan je zakelijke rekening? Dan krijg je deze foutmelding in app:

‘Bankieren met de app is niet mogelijk als meerdere personen met een digipas toegang hebben tot uw zakelijke SNS Rekening’

Andere gevolmachtigden

Hebben andere gevolmachtigden toegang tot je rekening? Dan kun je de app helaas niet gebruiken. Je kunt de SNS Mobiel Bankieren app alleen gebruiken als jij de enige bent met een digipas en toegang hebt tot je rekening.

Tweede digipas actief

Ben je de enige met toegang tot je rekening en krijg je toch een foutmelding? Dan is er een tweede digipas actief. Dat gebeurt in deze situaties:

  • Je hebt een extra digipas voor jezelf. Zijn beide digipassen actief? Dan kun je de app niet gebruiken.
  • Je hebt een vervangende digipas aangevraagd. Is de oude digipas nog actief volgens onze administratie? Dan kun je de app niet gebruiken.
  • Je hebt 1 digipas, maar in onze administratie staat per ongeluk dat er nog een tweede digipas actief is? Dan kun je de app niet gebruiken.

Dit kun je doen

Is er een tweede digipas actief en wil je bankieren op je mobiel? Dan kun je je tweede digipas laten intrekken. Bedenk wel dat je dan nog maar 1 digipas overhoudt die je kunt gebruiken.

Bel ons als je de tweede digipas wilt laten intrekken: 030 - 633 30 02.

Online bankieren met Mijn SNS Zakelijk

Online bankieren met Mijn SNS Zakelijk

Met Mijn SNS Zakelijk regel je al je bankzaken online. Op je pc, smartphone of tablet.
Probleem met je zakelijke digipas

Probleem met je zakelijke digipas

Kun je niet inloggen of zie je een melding? Ontdek hoe je het probleem oplost.



Terug naar boven