Hypotheekbetaling gemist?

Het kan iedereen een keer gebeuren: er staat niet genoeg geld op je rekening als we je hypotheeklasten willen incasseren. Geen probleem! Je krijgt van ons een andere manier om je hypotheek alsnog te betalen.

Zelf betalen via Mijn SNS of de app

Is het je niet gelukt om op de 1e werkdag van de maand je hypotheekbedrag te betalen, dan krijg je een betaallink van ons. Die vind je vanaf de 19e tot en met de laatste dag van de maand in Mijn SNS en in de SNS App. Zo kun je makkelijk en eenvoudig betalen.

Betaal je met automatische incasso? En is het ons niet gelukt om aan het begin van de maand het bedrag van je rekening af te schrijven? Dan proberen we het halverwege de maand nog een keer. Lukt het ook dan niet? Dan kun je de betaallink gebruiken.

Bankier je nog niet online? Vraag dan nu Mijn SNS aan

Je krijgt altijd een seintje

Is het niet gelukt om het hypotheekbedrag van je rekening af te schrijven? Dan laten we je het weten. Je krijgt een brief en een sms van ons.

Neem contact met ons op

Denk je dat het niet lukt om het hele maandbedrag voor je hypotheek te betalen? Bel dan met onze collega’s van Financiële Zorg op 030 - 219 60 00 of mail naar FinancieleZorgSupport@sns.nl. We kijken dan samen naar een oplossing. Ze zijn bereikbaar van maandag tot en met donderdag tussen 08.30 en 18.00 uur en op vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur.

Hulp bij betalingsproblemen

Hulp bij betalingsproblemen

Wat kun je doen en wat doen wij?
Incasso voor je persoonlijke lening gemist?

Incasso voor je persoonlijke lening gemist?

Niet genoeg geld op je rekening als we willen incasseren? Kan gebeuren!